Skocz do zawartości

Albatros D.III oeffag 253 eduard


GreeN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Kilka osób widziało mój warsztat. Model z pudełka. Naciągi z żyłki 0,08mm. Tym szmatopłatem wkroczyłem w plastikowy świat modelarstwa, więc będzie dużo błędów. Jak dla mnie czas świetności dwupłatów to najpiękniejszy okres lotnictwa, ale to tylko moje skromne zdanie. W tej materii (I w.ś.) będę głównie "prawdopodobnie" operował. W kolejce czeka już "Roland" i "Nieuport".

 

Pozdrawiam

 

1.JPG

 

2.JPG

 

3.JPG

 

4.JPG

 

5.JPG

 

6.JPG

 

7.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Z uwagą śledziłem ten warsztat jak i Wildcata i z pewnością będę śledził kolejne. Dlaczego ? Bo Twoje warsztaty są konstruktywne, płynie z nich wiele pouczających wniosków, no i same modele, które budujesz są (przynajmniej w moim mniemaniu) ciekawe.

 

Na pierwszowojennych dwupłatach nie znam się nic, a nic więc wiedzą merytoryczną z tego zakresu będzie musiał się wykazać ktoś inny. Ja ze swojej strony chcę pogratulować Ci tego pierwszego modelu, który wyszedł Ci całkiem nieźle i czysto. Do doskonałości brakuje mu jeszcze sporo, ale jako pierwszy ulepek w Twojej karierze spokojnie może być przykładem jak taki pierwszy model powinien być budowany. Powoli, spokojnie i z wykorzystaniem pogłębianej na bieżąco wiedzy. Samo to już dodaje Ci sporo punktów do efektu końcowego.

 

Jestem bardzo ciekaw jak potoczy się dalej Twoja modelarska kariera, ale coś mi mówi, że w dobrym kierunku i wkrótce uraczysz nas bardzo ładnymi i efektownie wykonanymi modelami.

 

Gratuluję i powodzenia!

 

Kornik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje cierpliwosci i wprawy z naciagami i w wręcz genialnym posługiwaniu sie pędzlem. Dla mnie wygląda jakby wyszedł z pod AERO. Ciekawy projekt, który ładnie bedzie sie prezentował na półce.

Pozdrawiam.

Przemek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach