Mikele Napisano 30 Grudnia 2010 Share Napisano 30 Grudnia 2010 Zintegrowany System Łączności http://www.itwl.pl/pl/z_43.php Jest jeszcze coś takiego, jak Zintegrowany System Awioniczny (ZSA) - projekt, moim zdaniem dość ambitny i wart wprowadzenia, modernizacji wyposażenia awionicznego dla W-3, Mi-8/17, Mi-24 i SW-4. Zakłada on m. in. wyposażenie w glass cockpit. Wyposażenie Głuszca powstało własnie jako realizacja tego projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
em Napisano 30 Grudnia 2010 Share Napisano 30 Grudnia 2010 To coś z kolorowymi przyciskami ? tak ? jest awaryjne . I tyle wiem od Was. Mozna tym stroić VHF, VOR, ADF plus intercom ? Czy jak ? Jezeli tak to powinny być 2 zestawy ,dla kazdego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz.tur Napisano 30 Grudnia 2010 Share Napisano 30 Grudnia 2010 A odkąd to WZL-1 remontował silniki TW-3-117???????!!!!!!!!!!!Łukasz, WZL w Dęblinie specjalizował się w remontach silników, a WZL Łódź płatowców. Innych opcji nie było. A więc- Dęblin- tylko silniki ( we współdziałaniu z Ruskimi) Łódź-tylko płatowce. Nie jestem do końca przekonany. Co do Rosjan, to prawda. Nawet ostatnio podczas lotów próbnych Tu 154 (102) brali udział Rosjanie ale powróciwszy do silników byłem przekonany że od 24 były robione w Łodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qalimar Napisano 30 Grudnia 2010 Share Napisano 30 Grudnia 2010 Łukasz, widziałeś w WZL-1 Łódź hamownię? Oni zwyczajnie nie mają możliwości, aby rozebrać silnik, a co tu mówić o remoncie. em- idea jest taka- na jednym wyświetlaczu możesz przełączać sobie poszczególne radiostacje, radiokompasy i co tam ci jeszcze wrzucą. Stroić oczywiście również. Zamiast powiedzmy 10-ciu pulpitów masz teoretycznie 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinekf1 Napisano 2 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2011 Są jakieś fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz 5710 Napisano 2 Stycznia 2011 Share Napisano 2 Stycznia 2011 a czy ktoś zna ich numery fabryczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leta Napisano 2 Stycznia 2011 Share Napisano 2 Stycznia 2011 Numerów fabrycznych nie podali ale taktyczne to: 6108, 6109, 6110. Tak przynajmniej jest tu napisane: http://www.altair.com.pl/start-5581 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 2 Stycznia 2011 Share Napisano 2 Stycznia 2011 Czyli dwa pozostałe pewnie dostaną kolejne numery. Tak patrzę po zdjęciach i miejsce na promienniki Ardos jest, ale węzłów do mocowania EWU nie widzę, co mnie torchę dziwi. Wiadomo, czy rozpraszacze gazów wylotowych będą montowane? I w ogóle - jakie wyposażenie ma trafić na śmigłowce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qalimar Napisano 2 Stycznia 2011 Share Napisano 2 Stycznia 2011 A jakiego się spodziewasz? RS-ki, Starblazer, SC-10D2, jakaś KF-ka i bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 2 Stycznia 2011 Share Napisano 2 Stycznia 2011 LWR-H z ITWL'u. Jest on montowany na naszych śmigłowcach, czy znów cały program rozwoju sprzętu trafił na półki? I jeszcze jedno pytanie - widać na smigłowcach kratownice z węzłami mocowań podobnych do tych, na ktorych miały być montowane holenderskie zasobniki do samoobrony. Będą na nich montowane? Było by to trochę "na wyrost", skoro na wyposażeniu są ASO-2W i ma być promiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 14 Stycznia 2011 Share Napisano 14 Stycznia 2011 Zdjęcie z dzisiaj od znajomego z Wrocławia. Obloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JW Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/24-wroclaw_strachowice_epwr_wro/95-epwr_zdjecia/33448-2011_01_18_mi_8_nowe_mi_17_dla_lwl.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qalimar Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Kwestia pyłofiltrów- zapewne będą siatkowe, albo żadne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Czy ja wiem, czy do afgana opcja "żadne" pasuje? Prędzej bym się PZU spodziewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qalimar Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Mikele, aby zamontować PZU, silniki muszą mieć inny stożek wlotowy- innymi słowy- "ryjek" od pyłofiltra musi być umocowany w osi silnika. Bez zamontowanego filtra PZU nie można uruchamiać silnika. Nie sądzę, aby nasi w WZL przerabiali silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Ok, solidna argumentacja Czyli raczej, tak jak piszesz, powinni zamontować filty siatkowe. Raczej mało prawdopodobne jest wysłanie w tamten rejon śmigłowca bez filtrów. Nie jest to co prawda Irak, ale zapylenie mimo wszystko duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qalimar Napisano 20 Stycznia 2011 Share Napisano 20 Stycznia 2011 Myślę, że może to być coś podobnego: Z kolei w tym przypadku trzeba zmienić wloty powietrza do silników. A znając życie, będzie jak jest, czyli tak: http://www.airplane-pictures.net/image8544.html albo tak: http://www.airplane-pictures.net/image68993.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.