Jump to content

Renault R-35 - RPM/Modell Trans 1:72


Panzer4
 Share

Recommended Posts

Śledziłem warsztat z wypiekami na twarzy

Szkoda, że z tymi gąsienicami lipa bo by był fajny zestawik.

 

Trochę za mocno odcina się łosiek na wieży (oczywiście to tylko moje zdanie), poza tym cud miód i orzeszki.

Elegancko wyszła podstawka.

 

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję bardzo za komentarze Zestaw rzeczywiście kosztował mnie mnóstwo pracy, ale na pewno wrócę do modeli francuskich wozów ze stajni RPM... jak sobie odpocznę

 

 

Podpisuje się pod kolegą ale orzeszków nie dorzucam za kapcie.

 

 

Proponuję koledze złożyć żywiczne kapcie w 1:72. Szczególnie takie jakie były w zestawie Modell Trans. Pogadamy wtedy.

Link to comment
Share on other sites

Model i reszta wyszla bardzo fajnie.

Mole poklony.

Tak troche na usprawiedliwienie gasienic z MT:

- problem pierwszy to grubosc, niestety nie dalo rady w innym miejscu umiescic wlewki

- j.w. z tego powodu tez bardzo kruche, proponuje (ja tak robie) przed odcieciem wpuscic troche wikolu pomiedzy zeby prowadzace, uelastyczni to troche odlew.

- chwilowo prowadzone sa proby z odlewmi metalowymi, wlewka moglaby byc w innym miejscu, proste do przyginania. Kwestja tylko czy da sie takie cienkie odlec z metalu. Problem ten mozna by rozwiazac skracajac odcinki gasienicy.

 

Poczekamy - zobaczymy.

 

Za klopoty - sorry

Link to comment
Share on other sites

Piotrze kilka sugestii z mojej strony:

 

- krótsze odcinki to dobry pomysł.

- wlewka na kole napędowym mogłaby być od strony zębów - dorobić zęby to pikuś, a pozbyć się wlewki z ogniw to koszmar. Generalnie mogłyby byc odlane tak jak koła napinające.

- ogniwka na kołach napinającym i napędowym są grubsze i myślę, że paski mogłyby być tej samej grubości - nie powinno to negatywnie się odbić na efekcie skali, a problem z odlewem i wycinaniem później z niego pasków byłby na pewno mniejszy.

 

Poza tym gratuluję podjęcia tematu. Model bez tej konwersji nie nadaje się do zrobienia z powodu układu jezdnego.

Link to comment
Share on other sites

zacny model bardzo i chętnie na żywo go zobaczę. jedna tylko tycia uwaga - mam wrażenie, że wewnętrzne części układu jezdnego powinny być bardziej ubrudzone. generalnie piwo i gratulacje, zwłaszcza, że temat rzadko podejmowany a już na pewno w naszej królewskiej skali :-)

Link to comment
Share on other sites

Gratulacje za dociągnięcie do końca niełatwego szkraba. Jedynie co mi tu brakuje to figuranta, który by nieco ożywił podstawkę.

Kilkakrotnie się do niego przymierzałem, gąski z MT też nabyłem, ale skoro udowodniłeś, że się da... to trzeba go będzie z szafy wyciągnąć.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.