Skocz do zawartości

Kenworth W900


Marak

Rekomendowane odpowiedzi

Licząc na pomoc całej grupy, otwieram temat Kenwortha.

W zasadzie zajmuję się lotnictwem, ale jako przerywnik postanowiłem zrobić kilka ciężarówek.

Posiadam zestaw Italeri Kenwortha T900

z2_kenworth.jpg

Ponieważ po kilkudziesięciu godzinach przed compem stwierdziłem, że dalej jestem zielony i nie wiem czym się różnią poszczególne typy ciężarówek, a zdobycie więcej niż 2 zdjęć jednego auta jest prawie niemożlwe, postanowiłem zrobić to konkretnie auto bo mam około 20 zdjęć.

kenworth_W900_01.jpg

Właściwie to nie zacznę go wcześniej jak za 2 miesiące (na razie zmieniam mieszkanie), ale ponieważ lato, zloty, wyjazdy więc mam prośbę do kolegów.

Mam zdjęcia z zewnątrz i trochę wewnątrz. Nie mam ani jednego zdjęcia spodu, ani silnika. A ponieważ na pewno nie będę robił żadnego brudzenia, więc chciałbym to nadrobić ilością szczegółów, więc liczę na Waszą pomoc.

Poza tym jeśli ktoś wie czym się różni T900 od W900 proszę o informację.

No, w ogóle to proszę o wszystko co się może przydać przy budowie.

 

PS. Oprócz tego mam jeszcze w kolejce takie 2 zestawy, więc wszelka wiedza na ten temat mile widziana.

z4_dwa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, projekt bardzo ambitny

Zrobienie traka ze zdjęcia z zestawu Revella nie będzie proste, totalnie inny sleeper, zderzak, przednie reflektory, kominy i filtry powietrza i bardzo ciekawe malowanie.

Poza tym jeśli ktoś wie czym się różni T900 od W900 proszę o informację.

W900 to wersja Amerykańska a T900 to Australijska,

Wstaw fotki wnętrza i maski od boku jeśli można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol_Max pisze:

totalnie inny sleeper, zderzak, przednie reflektory, kominy i filtry powietrza