kubamich1 Napisano 17 Lipca 2007 Share Napisano 17 Lipca 2007 W oczekiwaniu na części do Volva FL 10 zająłem się modelem australijskiej wersji Western Stara. Jak to u mnie bywa muszę coś zmienić w modelu. W tym wypadku będzie to przedłużona rama i dodatkowa oś napędowa. Model będzie 8x6. Na razie ramy jeszcze nie dotknąłem bo czekam na drugą z Allegro. Podziałałem tylko przy kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deco Napisano 17 Lipca 2007 Share Napisano 17 Lipca 2007 Nie znam się na Truckach . Ale od razu rzucają się oczy prześwity białego koloru na desce , fotelach i drzwiach . Pomaluj jeszcze raz tym kolorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubamich1 Napisano 17 Lipca 2007 Autor Share Napisano 17 Lipca 2007 Te elementy nie będą widoczne przez szyby kabiny ,więc nie ma potrzeby maloać ich dwa razy. Natomiast przednią część deski rozdzielczej i foteli pomalowałem trzema warstwami tej farby tylko nie widać na fotce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elefantes Napisano 17 Lipca 2007 Share Napisano 17 Lipca 2007 No Kuba próbuje sobie przypomnieć i jakoś nie mogę - kiedy ostatnio sklejałeś amerykański ciągnik? Model jest bardzo ciekawy, zwłaszcza z dodatkową osią będzie robił niezłe wrażenie... Powodzonka w przeróbkach i w ogóle w pracach nad modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubamich1 Napisano 17 Lipca 2007 Autor Share Napisano 17 Lipca 2007 Bardzo podobają mi się Australijske trucki i to właśnie dlatego go robię. W ramach relaksu zrobiłem kółeczka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek Tul Napisano 18 Lipca 2007 Share Napisano 18 Lipca 2007 Fajne felgi, fajny model proszę o więcej Kubuś pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...