Skocz do zawartości

<<<<Western Star Australian Truck>>>&gt


kubamich1

Rekomendowane odpowiedzi

W oczekiwaniu na części do Volva FL 10 zająłem się modelem australijskiej wersji Western Stara. Jak to u mnie bywa muszę coś zmienić w modelu. W tym wypadku będzie to przedłużona rama i dodatkowa oś napędowa. Model będzie 8x6. Na razie ramy jeszcze nie dotknąłem bo czekam na drugą z Allegro. Podziałałem tylko przy kabinie.

 

4cc9cabc98520dee.jpg

 

nowee008kq2.jpg

 

nowee009xp1.jpg

 

nowee010di5.jpg

 

nowee011mn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na Truckach . Ale od razu rzucają się oczy prześwity białego koloru na desce , fotelach i drzwiach . Pomaluj jeszcze raz tym kolorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te elementy nie będą widoczne przez szyby kabiny ,więc nie ma potrzeby maloać ich dwa razy. Natomiast przednią część deski rozdzielczej i foteli pomalowałem trzema warstwami tej farby tylko nie widać na fotce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Kuba próbuje sobie przypomnieć i jakoś nie mogę - kiedy ostatnio sklejałeś amerykański ciągnik? Model jest bardzo ciekawy, zwłaszcza z dodatkową osią będzie robił niezłe wrażenie... Powodzonka w przeróbkach i w ogóle w pracach nad modelem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne felgi, fajny model proszę o więcej Kubuś pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Podoba mi się dobrana kolorystyka (dosyć kontrastowa, ale "australijczyki" tak mają ;-) ). Małe pytanko, szerokie opony na przodzie to standard zestawu czy "dłubałeś" we własnym zakresie? ;-)

 

Powodzenia i czekam na ciąg dalszy

 

pozdrawiam,

k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zrobiłem ramę i zawieszenie .Jest to rama którą kupiłem na Allegro i dlatego jest trochę niewyględna . Zostanie oczywiście pomalowana. No i na koniec mała przymiarka.

 

 

nowee096ew5.jpg