Jump to content

Recommended Posts

Posted

W oczekiwaniu na części do Volva FL 10 zająłem się modelem australijskiej wersji Western Stara. Jak to u mnie bywa muszę coś zmienić w modelu. W tym wypadku będzie to przedłużona rama i dodatkowa oś napędowa. Model będzie 8x6. Na razie ramy jeszcze nie dotknąłem bo czekam na drugą z Allegro. Podziałałem tylko przy kabinie.

4cc9cabc98520dee.jpg

nowee008kq2.jpg

nowee009xp1.jpg

nowee010di5.jpg

nowee011mn2.jpg

Posted

Nie znam się na Truckach . Ale od razu rzucają się oczy prześwity białego koloru na desce , fotelach i drzwiach . Pomaluj jeszcze raz tym kolorem.

Posted

Te elementy nie będą widoczne przez szyby kabiny ,więc nie ma potrzeby maloać ich dwa razy. Natomiast przednią część deski rozdzielczej i foteli pomalowałem trzema warstwami tej farby tylko nie widać na fotce.

Posted

No Kuba próbuje sobie przypomnieć i jakoś nie mogę - kiedy ostatnio sklejałeś amerykański ciągnik? Model jest bardzo ciekawy, zwłaszcza z dodatkową osią będzie robił niezłe wrażenie... Powodzonka w przeróbkach i w ogóle w pracach nad modelem

Posted

Bardzo podobają mi się Australijske trucki i to właśnie dlatego go robię. W ramach relaksu zrobiłem kółeczka:

nowee009py2.jpg

Posted

Fajne felgi, fajny model proszę o więcej Kubuś pozdrowionka.

Posted

Hej,

Podoba mi się dobrana kolorystyka (dosyć kontrastowa, ale "australijczyki" tak mają ;-) ). Małe pytanko, szerokie opony na przodzie to standard zestawu czy "dłubałeś" we własnym zakresie? ;-)

Powodzenia i czekam na ciąg dalszy

pozdrawiam,

k.

• 2 weeks later...
Posted

Zrobiłem ramę i zawieszenie .Jest to rama którą kupiłem na Allegro i dlatego jest trochę niewyględna . Zostanie oczywiście pomalowana. No i na koniec mała przymiarka.

nowee096ew5.jpg

nowee097za5.jpg

nowee098ck7.jpg

nowee099kl6.jpg

Posted
Spoko. Te paski na kabinie to kalkomania czy je malowałeś??

Pozwole sobie odpowiedzieć - to są kalki z Italeri Australian Truck

Posted