Skocz do zawartości

U-boot IXc Turm II - 1/400


_iceboy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Troszkę tak od tyłka strony ten temat zaczynam. Generalnie na początek chcę się pochwalić, że kupiłem sobie model U-Boot'a w skali 1/400 Mirage hobby z blaszkami i niestety brakuje w nim kalkomanii. Czy ma ktoś może na zbyciu proporczyki zatopień i banderę Kriegsmarine na odsprzedanie w skali 1/400?

 

Model to jest niby U-176 i po zapoznaniu się z jego historią, nawet chętnie bym go zrobił,lecz jeśli udało by mi się zdobyć kalkomanie do innej sztuki, to zawsze można zmienić plany.

 

Aktualnie studiuję "Vom Original Zum Modell, U-boot typ IXc".

 

Serdecznie pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak niechybnie zacząłem... na razie jest klejony i obrabiany kadłub.

 

imgp5173m.jpg

 

imgp5174b.jpg

 

imgp5176.jpg

 

imgp5178t.jpg

 

imgp5180z.jpg

 

Model troszkę ubogi w detale, dlatego zaopatrzyłem się w blaszkę.

Zobaczymy co mi z tego wyjdzie....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wyprowadziłem kadłub. Niestety więcej aniżeli zaznaczenie rysunku osłon luków torpedowych, nie ma sensu w tyj skali, warsztatem jaki posiadam. Blaszka zaskakująco dobrze jest dopasowana do modelu

 

imgp5194m.jpg

imgp5195n.jpg

imgp5197.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad tym. Nacięcie linii, jednak będzie odbiegało do tego czym te linie były - czyli spawy. A wiercenie otworów a i owszem jakby były okrągłe . Niestety za mało skilla mam w tej materii.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nacięcie linii, jednak będzie odbiegało do tego czym te linie były - czyli spawy.