Skocz do zawartości

poczatki modelarstwa, pomoc w gasienicach


ranosz

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

pomimo podeszlego wieku zaczynam przygode z modelarstwem

moj wybor padl na niemiecka bron pancerna 1/72

pierwsze modele pierwsze problemy

1. gasienice

maluje je przed wycieciem, maluje kola, kola przyklejam i biore sie za gonsienice i na zaokragleniech trace cnote modelarza jaka jest cierpliwosc?

farba sie rozpuszcza, normalne, slabo sie klei i efekt jest nie specjalny

 

podobnie maja sie inne drobne czesci. przeciez musze pomalowac niektore czesci wczesniej.

urzywam pedzla, no bo jestem nowy i boje sie aerografu /tak jak stersi komputerow, moze z czasem, urzywam farb revell/

 

http://ranosz.fotosik.pl/albumy/238677.html

tutaj dalem dwa moje pierwsze modele prosze o uwagi i dobre rady

 

jestem amatorem a chce to zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składam czołgów i nie jestem zbyt doświadczony (trzy modele i tuzin kubków ), ale na pierwszym modelu nauczyłem się jednej, bardzo ważnej rzeczy - nie malować przed wycięciem. Już wolę się męczyć z drobnicą na kartce białego brystolu, ale przynajmniej wszystko mam (w miarę) ładnie oszlifowane i odtłuszczone.

 

Chyba gdzieś widziałem jakiś temat dotyczący gąsienic, więc musisz tylko poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to są twoje pierwsze modele to nie jest źle. musisz tylko dużo ćwiczyć. Proponowałbym, bys wpierw nauczył się czysto sklejać, a dopiero potem zacznij przygodę z malowaniem modeli.

jak napisał mój przedmówca, drobiazgi wytnij z ramki, oszlifuj i odtłuść. jeśli to jest np. właz, reflektopr to przyklej i dopiero potem pomaluj.

na gasienicach to już nie jeden się znerwicował ja je maluje po przyklejeniu do modelu przy pomocy drobnego pędzla...spokojnie i bez pośpiechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach