BALROG Napisano 13 Lipca 2013 Share Napisano 13 Lipca 2013 Z silnikiem przesadziłeś Poszukaj jakiejś 400 z przekładnią bo ten model z tym silnikiem będzie latał co do tej książki seba mam ja jak i wiele innych ale ta nie jest ciekawa jest tam sporo zdjęć modeli a te są często z błędami wiec nie polecam zbytnio tej pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 13 Lipca 2013 Autor Share Napisano 13 Lipca 2013 Co do ksiazki to typowa literatura dla modelarzy , jezeli chodzi natomiast o silnik to raczej jest wystarczajacy na ten model z zapasem sily jak to mowia , mam kilkanascie modeli samolotow o roznych napedach poczawszy od silnikow elektrycznych jak i spalinowych w tym kilka czterosuwow . Pozatym kto powiedzial ze ten silnik ma pracowac na max-a i byc na stale w tej jednostce . Seba77 ja nie mieszkam w Polsce sporo juz czasu obecnie jestem wyspiazem . Szybciej mi jest kupic silnik bezszczotkowy niz jakis zabytek typu 400 i jeszcze do tego jakis regulator , jak chcialem zamowic podrasowana 480 to mi oznaimili ze tych silnikow nawet nie maja w magazynie nie bede sie rozpisywac na temat napedow bo to forum dla plastiku . a Teraz ide zaliczyc park z Piperem L-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek57 Napisano 13 Lipca 2013 Share Napisano 13 Lipca 2013 Z szacunku dla ciężkiej służby na tych okrętach pozwolę sobie śledzić prace nad ta klasyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BALROG Napisano 15 Lipca 2013 Share Napisano 15 Lipca 2013 Szybciej mi jest kupic silnik bezszczotkowy niz jakis zabytek typu 400 i jeszcze do tego jakis regulator , jak chcialem zamowic podrasowana 480 to mi oznaimili ze tych silnikow nawet nie maja w magazynie nie bede sie rozpisywac na temat napedow bo to forum dla plastiku taką torpedę to do ślizgu a nie w powolną jednostkę pozatym poco ci podrasowana 480 jak zwykła 400 starcza do tej jednostki a nawet potrzeba do niej przekładnie ty masz silnik bez przekładni i bardzo mocny oraz szybki, owszem masz regulator ale ten silnik ma chodzić na wysokich obrotach a nie wolnych tak samo jego chłodzenie powinieneś wymusić bo to nie jest przystosowane do tak wolnej jednostki jednym słowem, przerost treści nad formą chyba że chcesz z flowerki wodolot zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 15 Lipca 2013 Autor Share Napisano 15 Lipca 2013 No coz widac ze malo masz do czynienia z napedami wszelkiej masci , moze nawet nie instalowales bezszczotkowca I nie wiesz jak on chodzi a przedewszystkim wcale nie musi pracowac na maxymalnych obrotach . Co do chlodzenia to silnik jak I jego regulator sa w jednym obiegu podlaczone do pompy I wszystko jest wpozadku . A wiekszosc korwet tej klasy ma zainstalowane 600 bez przekladni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BALROG Napisano 15 Lipca 2013 Share Napisano 15 Lipca 2013 No coz widac ze malo masz do czynienia z napedami wszelkiej masci , moze nawet nie instalowales bezszczotkowca I nie wiesz jak on chodzi a przedewszystkim wcale nie musi pracowac na maxymalnych obrotach . Co do chlodzenia to silnik jak I jego regulator sa w jednym obiegu podlaczone do pompy I wszystko jest wpozadku . A wiekszosc korwet tej klasy ma zainstalowane 600 bez przekladni . Poczekamy aż zobaczymy to cudo na wodzie ps. uważaj na wagę ja zmam model który ma 400 z przekładnią i pływa wyśmienicie czasem nawet i tak za szybko tu masz relację http://www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=8656 film przemajstrowałeś kolego i tyle w temacie i nie wytykaj mi czegoś na czym sam sie nie znasz to twoje PW do mnie Witam mam pytanie , jakich uzyles regulatorow w swoich modelach , czy kazdy silnik ma oddzielny regulator ? Pozdrawiam ja już zbudowałem kilka jednostek w tym zbliżony wymiarami holownik i ma silnik klasy 400 ale z obniżonym napięciem do 6V dla oszczędności energii model pływa wyśmienicie wiec poco wydziwiać i przesadzać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 15 Lipca 2013 Autor Share Napisano 15 Lipca 2013 Chodzilo wlasnie o ten model. A I tak nie odpowiedziales wiec wszystko w temacie moze ktos ci pomogl . Co do modeli to zbudowalem ich sporo I z roznymi napedami . A ty widocznie masz jakis kompleks czy jak . Co do pw to wiecej juz bajek nie pisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 15 Lipca 2013 Share Napisano 15 Lipca 2013 Koledzy chcecie się kłócić, to róbcie to na PW lub innym komunikatorze Posty nic nie wnoszące do tematu kasuję. Ps. Temat pilnie śledzę może kiedyś wrócę do swego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Forest Napisano 16 Lipca 2013 Share Napisano 16 Lipca 2013 Panie Andrzeju: Wieki Pana nie widziałem na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 16 Lipca 2013 Autor Share Napisano 16 Lipca 2013 a kto tu sie kluci to tylko wymiana pogladow , nie no na spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalaruch Napisano 28 Lipca 2013 Share Napisano 28 Lipca 2013 No fakt trochę mocy ma, za dużo, ja podchodziłem do korwety - ale bym dał przekładnię. Okręty to nie to samo co latadła. Chyba że potem chcesz rozbierać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 28 Lipca 2013 Autor Share Napisano 28 Lipca 2013 Obecnie jestem na wczasach , modelem sie zajme po powrocie ostatnio co tylko zdazylem zamowic to balast do tej jednostki i system dymiacy do komina . Ten silnik nie bedzie na stale jest przeznaczony do trzech modeli takze na spokojnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BALROG Napisano 29 Lipca 2013 Share Napisano 29 Lipca 2013 masz jeden silnik który będziesz przekładał do innych modeli jak dla mnie to ryzykowne bo dochodzi do uszkodzeń wyposażenia pokładowego Miłego wypoczynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarekaz Napisano 4 Sierpnia 2013 Autor Share Napisano 4 Sierpnia 2013 Tym razem kontrola szczelnosci kadluba oraz dolozenie balastu . Po zamozowaniu loza silnika oraz zalaniu zywica balastu powturnie wykonam kontrole w wanie zanuzenia modelu , jak narazie widze ze jednak jeszcze musze dolozyc zeby stabilniej trzymal sie na wodzie . w kominie natomiast umiejscowilem juz system dymiacy firmy Graupner , choc za duzo tego dymu nie generuje moze dlatego ze to najmniejszy 6v systemik . Dalsze pracae jeszcze przedemna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.