Skocz do zawartości

PAK FA Suchoj T-50


Piotr_P

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie wiem jak inni ale ja długo czekałem na kolejny prototyp tego pieknego samolotu.

 

Nowe kamo wygląda niczym na rekinie ale stare bardziej mi odpowiadało

Ciekawe czy już w pełni wyposażony?

 

http://russianplanes.net/id124983

http://russianplanes.net/id124992

http://russianplanes.net/id125027

 

chyba zniknęło sporo wzmocnień widocznych na wcześniejszym prototypie

 

http://russianplanes.net/id119775

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Cytując za defence24 konkretny news.

 

Rekord świata w pionowym wznoszeniu pobity.

 

385 m/s (mniej więcej 1400km/h)

 

Do tej pory Su-27 i F-15 mogły się pochwalić wynikiem ok. 340m/s (~prędkość dźwięku w powietrzu).

 

Ależ to musi mieć nadmiar ciągu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Po statecznikach widać ze te digital kamo jest symetryczne wiec można mniemać ze prawa strona kadłuba będzie odbiciem lewej na płatowcu a rozkład plamy widać po całej długości by rozrysować, robiłem kilka podejść do samolotów ale jakoś nie czuje sie w tym, a w tym malowaniu wyglada bardzo ładnie, a w dodatku w moim sklepie modelarskim jest T-50 ze Zvezdy w promocji. Takiego se postawić na półce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie straszy rozgrzanym metale jak poprzedni, ale i tak straszy. Dla mnie to taki samolot marketingowy. Zeby bajerowac ludzi, że Rosja jest silna i groźna. Wiadomo, że to nie jest słabe państwo, ale moim zdaniem ten samolocik, to taki T-34 przerobiony na Tygrysa w studio filmowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ee tam ładny jest, ładniejszy od F22, Rosjanie to bystre chłopaki ino czasami z opóźnionym zapłonem do myślenia i budowania, czasami woleli cos komuś gwizdnąć, jak za czasów Zacharskiego i se skopiować, ale myśl techniczna maja dobra, przykładów kilka / MiG-25/31, 29, cała rodzina Su modelu 27 do góry, Śmigłowce Kamova, wydaje mi sie ze w docelowej wersji ci tam sobie wymyślili /założyli będzie to bdb maszyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aerodynamicznie leje wszystko zachodnie na łeb. Nadmiarem ciągu również (posiada obecny rekord pionowego wznoszenie 385 m/s), znaczy osiągami będzie dzielić i rządzić. Manewruje podobnie jak Su-35 i inne pochodne 27 z "trójpłatem tandem" i wektorowaniem ciągu. Radar ze skanowaniem fazowym ma z rozłożeniem dipoli na całym płatowcu więc ostrzeliwać się też będzie, tym bardziej, że ma przenosić nie tylko R-77 ale i rakiety dużego zasięgu porównywalne z R-33. Niewiadomą jest tylko SPO, a tym się raczej rosjanie nie pochwalą, silniki docelowe mają być zamontowane na prototypie w tym roku więc straszonko Al-41 można pominąc, od początku wiadome było, że one są po to, żeby móc latać wcześniej o kilka lat. Jeśli za Bugiem opanowali technologię stealth to będzie się czego bać. Bo jeżeli na dalekich i średnich dystansach T-50 będzie porównywalny z F-22 to na krótkim dystansie spuści mu koncertowe bęcki. Drugie tradycyjne pytanie w przypadku konstrukcji rosyjskich to zużycie paliwa (energii w ogóle), czyli zasięg, promień działania, długotrwałości lotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

T-50 nazywa się teraz Su-57 i pod takim oznaczeniem ma być w przyszłości wcielony do służby.

 

Z obrazków jeszcze kilka ujęć na dziewiąty prototyp (a ponoć już jedenasty w powietrzu, ale fotek nie widać, a szkoda, bo ciekawe jak się z nowymi silnikami prezentuje).

 

JWPGuXpvMdw.jpg

d6f1b1f04de8a879f82b3c00304c5634.jpg

 

I ładne ujęcie jednego z wcześniejszych prototypów w locie na minimalnym dopalaniu

2694037.jpg

 

Źródło jak zwykle http://otvaga2004.mybb.ru/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(a ponoć już jedenasty w powietrzu, ale fotek nie widać, a szkoda, bo ciekawe jak się z nowymi silnikami prezentuje)
Nowych, docelowych silników, to one ciągle jeszcze chyba nie mają i w najbliższym czasie raczej mieć nie będą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

http://www.defence24.pl/710026,pierwszy-lot-su-57-z-nowym-silnikiem-wideo

Z lotniska Żukowskim wystartował prototyp samolotu Su-57 wyposażony w nowy silnik o znacznie większych osiągach. Był to pierwszy lot jednostki napędowej noszącej robocze oznaczenie „Produkt 30” (Izdielielije 30), która docelowo ma napędzać nowe rosyjskie myśliwce 5. generacji, zapewniając im większą moc i mniejsze zużycie paliwa.

5dcdc0f6246941eded770220830c809c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

http://www.defence24.pl/716549,produkcja-su-57-ruszy-w-przyszlym-roku

Według rosyjskiej agencji TASS na początku 2018 roku należy oczekiwać zamówienia na produkcję przedseryjnej partii 12 samolotów Su-57 (znanych szerzej pod prototypowym oznaczeniem T-50). Sama produkcja ma rozpocząć się tym samym roku.

78b151a40379c10e31d71ce4b7e35c72.jpg

http://www.defence24.pl/716549,produkcja-su-57-ruszy-w-przyszlym-roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Rosjanie właśnie stwierdzili, że ich Su-57 jest tak dobry, że nie opłaca im się na razie go produkować :P

Żadnych zamówień nie będzie. Być może uda się skończyć 12 sztuk testowych, choć to też stoi pod wielkim znakiem zapytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.