Skocz do zawartości

ISU 152 1:35


Reez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Oto mój drugi model jaki kiedykolwiek w życiu złożyłem. Tytułowy ISU 152 firmy Zvezda prosto z pudła (marzą się porządniejsze gąski ale monet brak :( ). Standardowo wszelkie uwagi oraz krytyka mile widziane, ponieważ dopiero się uczę. Pozdrawiam

 

DSC0415jp_epwrsas.jpg

DSC0433jp_epwrsaa.jpg

DSC0419jp_epwrsqh.jpg

DSC0418jp_epwrsqn.jpg

DSC0422jp_epwrsqe.jpg

DSC0424jp_epwrapw.jpg

DSC0423jp_epwrsqa.jpg

DSC0437jp_epwrapp.jpg

DSC0440jp_epwrapr.jpg

DSC0438jp_epwraps.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Dopiero uczę się robić odpowiedniej jakości zdjęcia i robię je niestety telefonem.

Lufa zestawowa - jak i wszystko inne, tylko belki drewna zebrane na dworze

Jestem początkujący i jak dla mnie nie było większych problemów odnośnie konstrukcji ale wszędzie gdzie czytam i przeglądam to wszyscy strasznie narzekają na modele Zvezdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie fajny zwłaszcza jak na drugi model następnym razem spróbuj zrobić zdjęcia na ciemnym tle (jeśli model jest jasny) i popracuj trochę nad bardziej naturalnym ułożeniem szmaty na kadłubie (teraz od biedy można uznać że zamarzła ) i wydaje mi się że jedna gąska lewa pacząc od przodu jest za luźna. pracuj dalej bo masz do tego smykałkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że model wywołuje głównie pozytywne reakcje ;)

 

Co do gąsek to faktycznie lewa jest poluzowana, przed każdą 'pozą' starałem się ją naciągać jednak ona ciągle robiła swoje ;)

 

Co do lufy to pierwotnie była ona przydymiona lecz niestety przez to, że mam nienajlepszy wzrok to gdy model stał sobie i się prezentował na półce to ta przydymiona końcówka po prostu zanikała w moich oczach i optycznie skracała całą lufę dlatego ostatecznie zdecydowałem się pacnąć końcówkę białą farbą. Tak oto to wyglądało wcześniej:

 

 

 

DSC0378jp_epweeqh.jpg