Skocz do zawartości

Mark IV Male Emhar 1/35


TerraIncognita

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. To mój pierwszy warsztat na tym forum, co nie znaczy, że to pierwszy model z jakim miałem do czynienia. To tak gwoli wstępu.

Otóż pojazd ten odkupiłem od dalszego znajomego, który stracił zapał do modelarstwa, przynajmniej tak mi powiedział. Zdążył dokupić On, toczone lufy wyprodukowane przez Pana Andrzeja Godlewskiego, który podobno również urzęduje tu na Modelworku. W rzeczy samej jest to świetny produkt. Zdobyłem do Tanka też Friulmodel ATL-147.

Teraz niech przemówią zdjęcia. Ostrzegam nie jestem mistrzem fotografiki. Klejenie i malowanie to ju moja własna praca.

 

emhar002_zpse0cae501.jpg

 

emhar003_zps3851fd63.jpg

 

emhar006_zps848fd54b.jpg

 

emhar007_zpsbd036fae.jpg[/url]

 

emhar008_zps3ece59a0.jpg

 

emhar009_zps5db4a0cd.jpg

 

emhar010_zps746396e5.jpg

 

emhar002_zps03168b95.jpg

 

emhar003_zpsdb672156.jpg

 

emhar004_zps9693832b.jpg

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło że podoba się choć trochę. Friule kupiłem na ebay.pl od użytkownika gregusek1904.

Widzę że posiada je również teraz. Składają się bardzo dobrze, jak większość produktów Friulmodel. Są jednak pracochłonne, gdyż trzeba wkładać dwa druty, każdy o długości ok. 3mm. I to połączy nam dopiero 2 ogniwa. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tu duża możliwość powoływania sobie przy brudzenie. Friul wypuścił więcej zestawów do czołgów z WWI, a dodatkowo kilka firm już zapowiedziało wypuszczenie Marków na rynek wiec skończy się era Emhar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiem, że nie wiem czy występowały one w oryginale. Nie znalazłem zdjęcia, które by mi to rozjaśniło. Gość od którego pozyskałem model, w tym miejscu przykleił takie paski plastiku. Były one jednak dość krzywe, więc zamieniłem je na drucik.