krzysztof66 Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Witam,przedstawiam mój kolejny wypust czyli panzer III L,model wykonany z pudełka plus grille z Abera i lufa z RB,a więc na tym modelu postanowiłem trochę poszaleć z jakim efektem?ocena należy do do was.Napiszcie proszę czy idę we właściwym kierunku,choć powiem nieskromnie jestem z niego nawet zadowolony . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 mnie się podoba bo czysto i ładnie pomalowany tylko brak jednak lekkiego przykurzenia tu i tam. z tym ,że ja jestem początkującym "pancerniakiem" i nie w tej skali :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazylms Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Model ki się podoba, choć podzielam zdanie Piotra w kwestii korzenia. Szczypce na prawym błotniku powinny mieć ciemny kolor rączek - to nie było drewno tylko bakielit. Przydałoby się nieco nad fotkami popracować. Lepsze oświetlenie modelu i zmiana tła na białe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorlock Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Ogólnie model fajnie wykonany i może się podobać. Jednak od razu rzuca się w oczy nieprawidłowe osadzenie lufy w jarzmie. Powinna być wciśnięta o ok 1 cm głębiej aż do widocznego na lufie schodka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysztof66 Posted August 18, 2014 Author Share Posted August 18, 2014 Jednak od razu rzuca się w oczy nieprawidłowe osadzenie lufy w jarzmie. Powinna być wciśnięta o ok 1 cm głębiej aż do widocznego na lufie schodka. Dzięki za opinię, z lufą nie będzie żadnego problemu nie jest wklejona ,od razu go troszkę przykurzę i zrobię zdjęcia na białym tle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...