Solo Napisano 6 Lipca 2018 Autor Share Napisano 6 Lipca 2018 To faktycznie jest Block 30, pomyliłem się (jest to opisane w instrukcji do kalkomanii). Podwozie jest takie jak napisał Karambolis8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirage3 Napisano 6 Lipca 2018 Share Napisano 6 Lipca 2018 Po czym poznajesz, że to block 30? Lekkie podwozie ma światła na goleniach głównych, nie na przedniej pokrywie. W przypadku tego samolotu jest odwrotnie wg tych zdjęć, które udało mi się znaleźć. Koła podwozia, "wąski" HUD, taki mały wlot powietrza na wysokości wylotu działka w dolnej części lerxa oraz blacha wzmacniająca na nosie pod bąbelkiem zaraz za osłoną stacji rlok Widać, że falcon na jakieś przeróbki się załapał http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/airframe-profile/2118/ Wydaje mi się, że wlot powietrza chyba będzie "mały”... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 6 Lipca 2018 Autor Share Napisano 6 Lipca 2018 Wlot powietrza będzie taki jaki jest w silnikach w Block x0. Nie zetknąłem się z przypadkiem aby był taki jak w Block x2/5. Przecież to jest powiązane z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirage3 Napisano 6 Lipca 2018 Share Napisano 6 Lipca 2018 Wlot powietrza będzie taki jaki jest w silnikach w Block x0.Nie zetknąłem się z przypadkiem aby był taki jak w Block x2/5. Przecież to jest powiązane z silnikiem. Nie do końca tak było w samolotach block 30 a szczególnie we wczesnych seriach produkcyjnych. Przypominam, że standardardowym silnikiem do block 30 był silnik PW nie GE. http://www.f-16.net/f-16_versions_article6.html edit: Twój to block 30E duży wlot to standard od block 30D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 6 Lipca 2018 Autor Share Napisano 6 Lipca 2018 Nie do końca rozumiem co chcesz nam przekazać. Na zdjęciach widać wyraźnie, że samolot jest wyposażony w silnik GE i ma do tego wlot powietrza odpowiedni do tego silnika. Pierwsza maszyna z tym wlotem (zwanym MCID) to F-16D 86-0044, wszystkie następne miały już tylko ten wlot, bo właśnie od wersji Block 30 stosowano silnik GE. Koła podwozia, "wąski" HUD, taki mały wlot powietrza na wysokości wylotu działka w dolnej części lerxa oraz blacha wzmacniająca na nosie pod bąbelkiem zaraz za osłoną stacji rlok Co do kół to pisałem że użyję Eduarda. Wąski HUD? Nie wiem o czym piszesz. Co do blach wzmacniających, to na zdjęciach praktycznie ich nie widać. Tylko na jednym taką reinforcement plate widać, ale to ledwo-ledwo. Jako że to Block 30, możan założyć że te blachy są nie tylko na nosie, ale także na grzbiecie maszyny, dlatego zamierzam je użyć. Widać, że falcon na jakieś przeróbki się załapał http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/airframe-profile/2118/ To jest link do zdjęć maszyny sprzed 9-10 lat. Przypominam że ja robię wersję z tego roku. Nie wiemy czy przez ten czas samolot nie przeszedł jakiś modyfikacji. Z ciekawostek jeszcze dodam, że niezłą ściągawką pomocną przy budowie jest tom 6 encyklopedii Jimeneza - autor robi w nim w nim dokładnie tę właśnie maszynę, choć w starym kamuflażu aggressora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.