Skocz do zawartości

F-16C Block 30 Aggressor // Tamiya // 1:48


Solo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 229
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Po czym poznajesz, że to block 30? Lekkie podwozie ma światła na goleniach głównych, nie na przedniej pokrywie. W przypadku tego samolotu jest odwrotnie wg tych zdjęć, które udało mi się znaleźć.

 

Koła podwozia, "wąski" HUD, taki mały wlot powietrza na wysokości wylotu działka w dolnej części lerxa oraz blacha wzmacniająca na nosie pod bąbelkiem zaraz za osłoną stacji rlok

 

Widać, że falcon na jakieś przeróbki się załapał

http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/airframe-profile/2118/

 

Wydaje mi się, że wlot powietrza chyba będzie "mały”...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlot powietrza będzie taki jaki jest w silnikach w Block x0.

Nie zetknąłem się z przypadkiem aby był taki jak w Block x2/5.

Przecież to jest powiązane z silnikiem.

 

Nie do końca tak było w samolotach block 30 a szczególnie we wczesnych seriach produkcyjnych. Przypominam, że standardardowym silnikiem do block 30 był silnik PW nie GE.

 

http://www.f-16.net/f-16_versions_article6.html

 

 

edit: Twój to block 30E duży wlot to standard od block 30D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem co chcesz nam przekazać.

Na zdjęciach widać wyraźnie, że samolot jest wyposażony w silnik GE i ma do tego wlot powietrza odpowiedni do tego silnika.

Pierwsza maszyna z tym wlotem (zwanym MCID) to F-16D 86-0044, wszystkie następne miały już tylko ten wlot, bo właśnie od wersji Block 30 stosowano silnik GE.

 

Koła podwozia, "wąski" HUD, taki mały wlot powietrza na wysokości wylotu działka w dolnej części lerxa oraz blacha wzmacniająca na nosie pod bąbelkiem zaraz za osłoną stacji rlok

 

Co do kół to pisałem że użyję Eduarda.

Wąski HUD? Nie wiem o czym piszesz.

Co do blach wzmacniających, to na zdjęciach praktycznie ich nie widać. Tylko na jednym taką reinforcement plate widać, ale to ledwo-ledwo.

Jako że to Block 30, możan założyć że te blachy są nie tylko na nosie, ale także na grzbiecie maszyny, dlatego zamierzam je użyć.

 

Widać, że falcon na jakieś przeróbki się załapał http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/airframe-profile/2118/

 

To jest link do zdjęć maszyny sprzed 9-10 lat.

Przypominam że ja robię wersję z tego roku. Nie wiemy czy przez ten czas samolot nie przeszedł jakiś modyfikacji.

 

Z ciekawostek jeszcze dodam, że niezłą ściągawką pomocną przy budowie jest tom 6 encyklopedii Jimeneza - autor robi w nim w nim dokładnie tę właśnie maszynę, choć w starym kamuflażu aggressora.

 

19438_rd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.