Skocz do zawartości

MRAP Oshkosh M-ATV - Polski PRT - Panda 1:35


wojtas193

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu nadszedł ten dzień

 

Pomysł na model narodził się podczas czytania książki pana Marcina Ogdowskiego, w której znalazłem zdjęcie M-ATV używanych w Afganistanie przez żołnierzy z 34. Brygady Kawalerii Pancernej w ramach Province Reconstruction Team. Traf chciał, że chwile potem pojawiły się zapowiedzi modelu Panda Hobby. Postanowiłem zabrać się za projektowanie kalek, a potem zamówiłem model i zaczęła się jazda. Po drodze wiele razy okazywało się, że w instrukcji błąd pogania błąd, części do siebie nie pasują, a dotego sporo rzeczy trzeba dorobić/przerobić :mur: . Bardzo mnie to zniechęcało do budowy i dlatego warsztat wlókł się niemiłosiernie.

Jednak wreszcie się udało .

 

Model powstał z następujących zestawów:

PANDA HOBBY PH-35001 M-ATV MRAP VEHICLE

Legend Productions LF1227 M1151 Detailing set - wieża

DEF Model DW35023 - koła

SKP 156 LENSES AND TAILIGHTS FOR M-ATV - światełka

Dragon-3802 AK-47/74 FAMILY - karabin PKM

oraz wkład własny w postaci kalkomanii, lusterek na masce, kamery, podstawy anteny DUKE, skrzynki sterownika DUKE i wiele innych.

 

Zanim dojdziemy do zdjęć chciałbym podziękować:

Panu Marcinowi Ogdowskiemu za udostępnienie zdjęć, bez których bym sobie nie poradził z odwzorowaniem konkretnego pojazdu,

kubiszowi i wisie za pomoc w ogarnięciu kalek,

oraz wszystkim innym, którzy w międzyczasie służyli radą.

 

Oryginał:

DSC_6680_zpshmrdplq7.jpg

 

Moja nieudolna próba odtworzenia:

DSC_3740_zpswr8x9mz5.jpg

 

DSC_3737_zpse7fpzwpd.jpg

 

DSC_3746_zps0yojqzsh.jpg

 

DSC_3754_zps75nqudir.jpg

 

DSC_3739_zpsh9h4bimv.jpg

 

DSC_3748_zpsrvtpq8ot.jpg

 

DSC_3751_zpsk6zghreu.jpg

 

Teraz żałuje tylko, że nie zdecydowałem się na uzupełnienie i pokazanie wnętrza.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A numery seryjne na masce to gdzie, się pytam :P

Poza tym całkiem cacy

 

Dawno temu jak projektowałem kalkomanie, to nie miałem jeszcze tego zdjęcia. Stąd w projekcie nie uwzględniłem tych numerów.

 

I na tylnych drzwiach chyba też jakieś znaki widać .

A na poważnie to elegancko ci wyszedł ten model.

 

Na innych zdjęciach tego egzemplarza już tych znaków nie ma.

 

Dzięki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek,

Chylę czoła za walkę z modelem i jego ukończenie. Budowałem, więc wiem ile wymaga to zaangażowania. Kolejny plus za wybranie wersji polskiej i przeróbki. Całość robi wrażenie i to kolejny bardzo udany i efektowny MRAP na Forum. Nie stara sie szukać czegoś, bo śledząc Twój warsztat widziałem, ze poszczególne etapy sa dopieszczone, tak wiec efekt końcowy rówież robi wrażenie. Rzeczywiście szkoda, że nie robiłeś wnętrza. Jest warte pokazania, ale znów wymaga przeróbek, bo oprócz zestawu waloryzacyjnego trzeba się zaangażować w wyposażenie pod sufitem.

Brawo za efekt, gratulacje za nieustępliwość w walce z oporną materią!

Ps. Przykurz fartuchy za tylnymi kołami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo lubię takie modele z historią. Wyszedł bardzo fajny model . W ogóle pojazd jest bardzo ciekawy i zgrabny. Trochę mi brakuje tego napisu kreda na drzwiczkach.

I szkoda, ze zdaje się nie prowadziłeś warsztatu. Takie przeróbkowe warsztaty sa bardzo ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.