Mikele Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Tu akurat żywica wygląda gorzej, niż część zestawowa Hobby Boss tradycyjnie w swoim stylu - o mało co świetny model ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRL Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Jest to jeden z nie wielu modeli które mam w magazynku podręcznym w tej skali i muszę przyznać że po dokładnym obejrzeniu wyprasek jestem naprawdę pod wrażeniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Muszę przyznać że to fajnie wyglądająca maszyna, a końcu to rosyjski samolot. Fajnie że robisz warsztat, dawno tu porządnego jeta nikt nie sklejał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.G Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Atlis, a rozkminiałeś już kolory jakich użyć do zielono-niebieskiego kamuflażu ?Mnie wydaje się że te z instrukcji są nie bardzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
okonek Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 ........ krążownika Admirał Kuzniecow Mogę zapytać skąd ta nazwa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kendziorek Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 ........ krążownika Admirał Kuzniecow Mogę zapytać skąd ta nazwa ? W rosyjskiej nomenklaturze jest to ciężki krążownik lotniczy. Na zachodzie mówią na to "lotniskowiec". Takie nie wiadomo co. Powodzenia Atlis. Będę zaglądał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellvis Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Nie. W rosyjskiej nomenklaturze Kuźniecow to lotniskowiec. Ciężkie krążowniki lotnicze to typ Kijew i to na nich bazowały jaki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert Kendziorek Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Na rosyjskiej Wikipedii piszą o nim TAWKR: Тяжёлый авианесущий крейсер. Nie patrzyłem jednak do ichniego rejestru okrętów Tak czy siak, tematem jest Jak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TReS Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Kuźniecow to lotniskowiec. Ciężkie krążowniki lotnicze to typ Kijew i to na nich bazowały jaki. Kolega dobrze prawi, Jak-i były dla typu Kijów Kuźniecow był przeznaczony dla większych i cięższych Suczek i MiG'ów. Buduj ze juz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukuruźnik Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Wersję dwumiejscową polecam tylko amatorom rzeźbiarstwa. Część kadłuba za skrzydłami jest za krótka. HB poszedł na skróty i obskoczył obie wersje tym samym kadłubem. A, niestety dla nas, różniły się mocno. Kadłub jest za krótki o jakieś 14 mm. Trzeba ciąć, sztukować, dorabiać, rzeźbić w CA. Ja to od dłuższego czasu robię i w zasadzie mam ten tył już o właściwych proporcjach. Nadmienię, że przetłoczenia za silnikami też w obu wersjach były różne i trzeba to także zmieniać. Niestety nie słyszałem, żeby ktoś sprzedawał gotową żywiczną "wstawkę". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TReS Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 A masz ty jakiś warsztat z tego?? Żywica chyba do tego sie nie pojawi nigdy, niszowy temat bardzo. Choć samolot bardzo cielakawy i 38 i jego następca Jak- 141 ( i historie z nim związane) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.