Jump to content
Mikele

Jakowlew Jak-38, 1/48, HobbyBoss

Recommended Posts

zZZyyCvh.jpg

Tu akurat żywica wygląda gorzej, niż część zestawowa

 

Hobby Boss tradycyjnie w swoim stylu - o mało co świetny model ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to jeden z nie wielu modeli które mam w magazynku podręcznym w tej skali i muszę przyznać że po dokładnym obejrzeniu wyprasek jestem naprawdę pod wrażeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę przyznać że to fajnie wyglądająca maszyna, a końcu to rosyjski samolot.

Fajnie że robisz warsztat, dawno tu porządnego jeta nikt nie sklejał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atlis, a rozkminiałeś już kolory jakich użyć do zielono-niebieskiego kamuflażu ?Mnie wydaje się że te z instrukcji są nie bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
........ krążownika Admirał Kuzniecow

 

Mogę zapytać skąd ta nazwa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
........ krążownika Admirał Kuzniecow

Mogę zapytać skąd ta nazwa ?

W rosyjskiej nomenklaturze jest to ciężki krążownik lotniczy. Na zachodzie mówią na to "lotniskowiec". Takie nie wiadomo co.

 

Powodzenia Atlis. Będę zaglądał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. W rosyjskiej nomenklaturze Kuźniecow to lotniskowiec. Ciężkie krążowniki lotnicze to typ Kijew i to na nich bazowały jaki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na rosyjskiej Wikipedii piszą o nim TAWKR: Тяжёлый авианесущий крейсер.

Nie patrzyłem jednak do ichniego rejestru okrętów

Tak czy siak, tematem jest Jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuźniecow to lotniskowiec. Ciężkie krążowniki lotnicze to typ Kijew i to na nich bazowały jaki.

 

Kolega dobrze prawi, Jak-i były dla typu Kijów Kuźniecow był przeznaczony dla większych i cięższych Suczek i MiG'ów.

 

Buduj ze juz

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wersję dwumiejscową polecam tylko amatorom rzeźbiarstwa.

Część kadłuba za skrzydłami jest za krótka. HB poszedł na skróty i obskoczył obie wersje tym samym kadłubem. A, niestety dla nas, różniły się mocno. Kadłub jest za krótki o jakieś 14 mm. Trzeba ciąć, sztukować, dorabiać, rzeźbić w CA. Ja to od dłuższego czasu robię i w zasadzie mam ten tył już o właściwych proporcjach. Nadmienię, że przetłoczenia za silnikami też w obu wersjach były różne i trzeba to także zmieniać.

Niestety nie słyszałem, żeby ktoś sprzedawał gotową żywiczną "wstawkę".

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz ty jakiś warsztat z tego?? Żywica chyba do tego sie nie pojawi nigdy, niszowy temat bardzo. Choć samolot bardzo cielakawy i 38 i jego następca Jak- 141 ( i historie z nim związane)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.