Panzer Machine Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Klasa 1 - Samoloty i śmigłowce Specjalna 1 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego Specjalna 2 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych Długo nad tym myślałem, ale w końcu zdecydowałem się zgłosić trzeci model na konkurs letni forum modelarskiego Modelwork. Tym razem model planuję wykonać prosto z pudełka bez żadnych udoskonaleń (no to się okaże w budowie :P). Liczę, że to będzie szybka i sprawna budowa. Jak w przypadku pozostałych dwóch modeli konkursowych w tym także uczestniczy myszka, którą córka dała mi na szczęście w konkursie. Z samolotami nie mam za dużo doświadczenia, więc każda pomoc będzie nieoceniona No to inbox: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barszczo Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Fajny wybór, jestem z tobą. W modelu jest parę newralgicznych miejsc, ale wszystko jest do zrobienia. Powodzenia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikele Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Uważaj na spasowanie części, zwłaszcza oszklenia kabiny z kadłubem. Poza tym bardzo ładny i przyjemny model. Mój KG + EM się wykańcza i za jakiś czas powinien wylądować w galerii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Machine Posted May 12, 2016 Author Share Posted May 12, 2016 Mikele - bardzo fajnie wygląda Twój egzemplarz. Model jak na razie bardzo fajnie się klei. Części same odcinają się od ramki. Trochę nadlewek jest ale na szczęście w miejscach bardzo łatwo dostępnych do usunięcia. Zestaw CMK sobie daruję. Chciałbym model wykonać w miarę sensownym czasie. Ewentualnie jakieś własnoręczne drucikowe robótki może się pojawią, ale wolałbym nie Zastanawiam się jakie malowanie zrobić w kokpicie. Znalazłem takie focie: 1. 2. 3. 4. Co myślicie/doradzicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...