Solo Napisano 14 Września 2016 Share Napisano 14 Września 2016 Tak, wtedy będzie idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 14 Września 2016 Autor Share Napisano 14 Września 2016 Zatem trochę blach przy kokpicie w dobrej już rozdzielczości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 15 Września 2016 Share Napisano 15 Września 2016 Moja rada: jeśli nie chcesz znudzić ludzi swoim warsztatem, aktualizuj go gdy masz już trochę rzeczy zrobionych. Pokazywanie 3-4 kolejnych blaszek wklejonych nie jest czymś, co ludzi zainteresuje. A po to w końcu jest warsztat, żeby z jednej strony ludzie z ciekawością tu zaglądali, a z drugiej, żeby zainteresowani wyrażali opinie o tym co robisz. Dlatego lepiej rzadziej ale treściwiej, niż często i bez konkretnej treści. Sam to przerabiałem, więc wiem co piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzugaj Napisano 15 Września 2016 Share Napisano 15 Września 2016 Posluchaj Solo wie co mowi. Szczerze to posty typu 'dzis przykleilem 1 blaszke i zdjecie' rozwala mi nadgarstki. Pozatym pospiech nie jest wskazany. Idac rada z szafek z lekami w szpitalach kilkanacie lat temu w pl 3x sprawdz jest jak najbardziej na miejscu. Powodzenia z modelem. Kiedys tez mam zamiar popelnic F-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 23 Września 2016 Autor Share Napisano 23 Września 2016 Coś tam rośnie. Przednie podwozie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hamilkar Napisano 24 Września 2016 Share Napisano 24 Września 2016 Eee, no taka robota mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 25 Września 2016 Autor Share Napisano 25 Września 2016 Eee, no taka robota mi się podoba. Dzięki Coś tam się nowego podziało. Kokpit gotowy. Parę fotek poniżej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 26 Września 2016 Autor Share Napisano 26 Września 2016 Ktoś ma pomysł jak to pomalować, żeby uzyskać podobny efekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 26 Września 2016 Share Napisano 26 Września 2016 Dobre pytanie. Zawsze mam z tym ogromne problemy i nigdy nie wychodzi tak żebym był zadowolony. Może w ten sposób: - najpierw biało-kremowy podkład - delikatne cieniowanie (z jednej strony rury) zielenią - to samo, ale przy samym końcu, czarnym matowym. Tutaj nie bawiłbym się w żadne washe ani oleje, tylko aerograf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 26 Września 2016 Autor Share Napisano 26 Września 2016 Może w ten sposób: - najpierw biało-kremowy podkład - delikatne cieniowanie (z jednej strony rury) zielenią - to samo, ale przy samym końcu, czarnym matowym. Tutaj nie bawiłbym się w żadne washe ani oleje, tylko aerograf. Wymyśliłem coś takiego: 1. Szary podkład 2. Czarny na całości 3. Cienka warstwa Dark Iron (C214) na całości 4. Zielony po ściance (jak się uda ) 5. Całość wykończę bezbarwnym matowym, a jak to nie zdławi wystarczająco koloru, to bardzo rzadkim jasnym szarym. Wkrótce dam znać co z tego eksperymentu wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Maluj w takiej kolejności, w jakiej te przebarwienia robiły się w oryginale. Komorę dopalacza na zielono, turbinę Dark iron i filtruj bardzo mocno rozrobionymi kolorami przebarwień na niskim ciśneiniu. Jak któryś z kolorów bazowych przykryjesz za mocno, to przefiltruj znów zielonym czy dark iron i tak do uzyskania pożądanego efektu. Wykończenie matem to całkiem dobry pomysł. Da się to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Da się to zrobić Dzięki! PS. Niskie ciśnienie to...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 0.5 - 0.8 bara ustawione na reduktorze kompresora. Jak masz w aerografie śrubę regulującą strumień powietrza to też skręć ją na tyle, aby farba rozpylania była na mgiełkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hamilkar Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Siemka. Ja bym robił tak : ścianki szarym, potem te kolory delikatnie gąbeczką bądź suchym pędzlem. Siłowniki klapek najpierw gun metalem, a potem przecierka delikatnie białym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Siemka. Ja bym robił tak : ścianki szarym, potem te kolory delikatnie gąbeczką bądź suchym pędzlem. Siłowniki klapek najpierw gun metalem, a potem przecierka delikatnie białym. Niegłupi pomysł, ale już zdążyłem wykonać 3 kroki ze swojego sposobu, który opisałem powyżej (Dark Iron naniesiony). Jak nic z tego nie wyjdzie (ale mam nadzieję, że jednak się uda), to będę próbował Waszych propozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Jak zamierzasz wykonać wloty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Jak zamierzasz wykonać wloty? Wloty? Specjalnej filozofii w nich nie ma poza średnim spasowaniem i potrzebą szpachlowania(składają się z trzech elementów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Wloty? Specjalnej filozofii w nich nie ma poza średnim spasowaniem i potrzebą szpachlowania(składają się z trzech elementów) Też tak myślałem Czterch....... A będziesz szpachlował i szlifował przed czy po wklejeniu w kadłub? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Będę szlifowal przed wklejeniem. Dojście tam jest i tak bardzo ograniczone. Wysłane z mojego STV100-4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Pamiętaj o dolnej (czwartej części) z dolnej powierzchni skrzydła. Jeśli o niej zapomnisz to będzie dziura a po wklejeniu będzie to widać. Zrób próbę "na sucho" a zobaczysz. I daj znać jak sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Pamiętaj o dolnej (czwartej części) z dolnej powierzchni skrzydła. Jeśli o niej zapomnisz to będzie dziura a po wklejeniu będzie to widać.Zrób próbę "na sucho" a zobaczysz. I daj znać jak sprawdzisz. Oooo f**k! Dzięki za zwrócenie na to uwagi. W takim razie będę szlifował/szpachlował 2 razy: raz, żeby zniwelować linie łączenia wewnątrz i drugi raz już po wklejeniu wlotów do kadłuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 27 Września 2016 Autor Share Napisano 27 Września 2016 Ok. Dysze odmalowane moim sposobem. Podobają mi się bardzo i raczej już nie będę ich zmieniał. Ciężko ująć ten efekt na zdjęciach, ale postaram się to poniżej opisać. Chciałem osiągnąć to, co widać na zdjęciu oryginału - u dołu dyszy większe zmatowienie/ zakurzenie. Zdjęcia powinny to pokazać. 1. To zdjęcie dobrze pokazuje podział na część zieloną i żelazną: 2. Lewo - przed matem. Prawo - po macie, górna część dyszy: 3. Lewo - przed matem. Prawo - po macie, dolna część dyszy: 4. Lewo - po macie, górna część dyszy. Prawo - po macie, dolna część dyszy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 27 Września 2016 Share Napisano 27 Września 2016 Całkiem nieźle wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joles Napisano 5 Października 2016 Autor Share Napisano 5 Października 2016 Może ktoś ma jakiś patent na wyszlifowanie wlotów powietrza, do których nie bardzo da się wsadzić palca? Wczoraj z tym walczyłem, ale postęp prac oceniłbym jako mizerny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 5 Października 2016 Share Napisano 5 Października 2016 Kawałek papieru w pęsetę albo naklejaj papier ścierny na różnego rodzaju patyczki. Ja tak wyprowadziłem znacznie dłuższy wlot powietrza w F-16, ale zajmuje to dużo czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.