fliper_nx Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 (edytowane) Witajcie pewnie nie ten dział ale chce aby fachowcy mi wytłumaczyli. Jak przerobić wysoką naczepę na niską ? Owszem zmiana kół obniży ale co z tego jak zawias może nie pasować jak to wygląda, niestety nie mam teraz dostępu do obmacania żadnej naczepy , więc proszę Was o pomoc . Edytowane 10 Stycznia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1990 Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Zpewen chcesz naczepe Semi na Mege przerobic... To musisz sie liczyc z zakupem 2 bud, zeby zwiekszyc odpowiedznio wysokosc scian i drzwi, kola inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek Tul Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Napewno naczepa nisko podwoziowa, nie należy do łatwych spytam tak ,która to już twoja naczepa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Moim zdaniem, naczepę "Mega", najłatwiej byłoby zrobić z dwóch naczep, które występują w zestawach rajdowych. Dwóch - bo w jednym zestawie naczepa ma 2 osie. Ale masz już małe koła, niskie zawieszenie... Resztę dałoby się jakoś wymodelować. Oczywiście to się wiąże z kosztami, bo zestawy rajdowe tanie nie są. Chociaż jedna już dość długo pojawia się na Allegro: Allegro Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Share Napisano 30 Grudnia 2007 Nie koniecznie trzeba kupować dwóch naczep, od czego mamy styren ?! Ale mnie bardzo interesuje sprawa z zawieszeniem, miechy powietrzne itd. Małe kółka jestem w stanie kupić ale co dalej może mi ktos najlepij zdjęciami wytłumaczyć czym się głównie różnia naczepy wysoko i nisko podwoziowe ? Jestem "tuningowcem" i raczej cieżarówki mnie nie kreća pod względem budowy techniki itp rzeczy [mowa o skali 1:1]. Prorszę o wyrozumiałość. Ps byłaby to pierwsza moja naczepa:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edler Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Oprócz niższego zawieszenia to raczej niczym się nie różnią. Tylko ze jak przerobisz naczepę mege to musisz mieć ciągnik low deck czyli kolejna przeróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Różnią się zawieszeniem ,całą"paką" ta w naczepach niskopodwoziowych tzw.Jumbo jest wyższa.tym sie rożni ale więcej nie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Share Napisano 30 Grudnia 2007 "ciągnik low deck" co to znaczy ? W języku technicznym na czym polega . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tornado Napisano 30 Grudnia 2007 Share Napisano 30 Grudnia 2007 Nazwa LOW DECK jest to nazwa ciągnika siodłowego z obniżonym zawieszeniem i niskim siodłem przystosowanym do ciągnięcia naczep typu mega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edler Napisano 31 Grudnia 2007 Share Napisano 31 Grudnia 2007 I brawa dla Tornada, jednak nie ma jak fachowa pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 1 Stycznia 2008 Share Napisano 1 Stycznia 2008 Jak bym pracował zawodowo też bym wiedział.Chodzi o zawód kierowcy ciężarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ble_ Napisano 1 Stycznia 2008 Share Napisano 1 Stycznia 2008 Jak bym pracował zawodowo też bym wiedział.Chodzi o zawód kierowcy ciężarówki Tornado chyba nie prowadzi nawet ciężarówki. Wystarczy trochę chęci i też byś umiał wytłumaczyć... To wszystko można znaleść w takim czymś jak Internet ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 1 Stycznia 2008 Share Napisano 1 Stycznia 2008 Jak bym pracował zawodowo też bym wiedział.Chodzi o zawód kierowcy ciężarówki Pozatym... z całym szacunkiem. To brzmi tak: małe dziecko obraża się na rodziców, bo starszy brat wie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 1 Stycznia 2008 Share Napisano 1 Stycznia 2008 No w stosunku d tornada to jestem o wiele młodszy . A ja odnoszę ze tornado jest kierowcą , w paru relacjach napisał że jest po "trasie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 1 Stycznia 2008 Share Napisano 1 Stycznia 2008 Nie zaprzeczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 2 Stycznia 2008 Share Napisano 2 Stycznia 2008 A w trasę to się jeździ tylko ciężarówkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 2 Stycznia 2008 Share Napisano 2 Stycznia 2008 Nie ale torni ma firmę transportową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2008 Dzięki Wam i googlom zrozumiałem wszystko http://www.adremtruck.com.pl/gielda/foto/image575_1.JPG http://www.adremtruck.com.pl/gielda/foto/image466_1.JPG Czyli trzeba było mi powiedzieć że to taki tuning , zglebienie ciągnika . A teraz mam do Was pytanie, oprócz teoretycznej zmiany kół coś trzeba jeszcze przerabiać w ciągniku ? Pytam się poniważ w osobówce styknie obniżyć lekko zawias i dać malutkie kółeczka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmalTrak Napisano 2 Stycznia 2008 Share Napisano 2 Stycznia 2008 A teraz mam do Was pytanie, oprócz teoretycznej zmiany kół coś trzeba jeszcze przerabiać w ciągniku ? Pytam się poniważ w osobówce styknie obniżyć lekko zawias i dać malutkie kółeczka . Ciągniki "Low Deck" różnią się od "normalnych" ciężarówek głównie zawieszeniem. Mianowicie w przednim zawieszeniu zamiast resoru występuje poduszka (podobna jak w zawieszeniu tylnym). Tak wygląda zawieszenie przednie na przykładzie Mercedesa Actrosa MPII: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 2 Stycznia 2008 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2008 A teraz 1 głupie pytanie, czy gdybym "sklepał" resor piórowy i troszke poprzerabiał zawieszenie można by mnie za to zabić ...? Bo ska ja bym wziął taką poduszkę i reszte zawieszenia, chyba żebym się z tym męczył i ręcznie wykonywał... Dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fliper_nx Napisano 10 Stycznia 2008 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2008 Mam kolejny pytanko, chcę zbudować naczepę do przewozu rajdówek na bazie zwyczajnej ala chłodni [naczepa obudowana blachą nie plandeka lecz to nie chłodnia...] [ http://www.metzlerauto.com/TrailerPics/7.5x21snow.JPG ]. Co w tym stylu co pokazałem na obrazku, i czy jest możliwość umieszczenia, pojedynczych dużych kół bo bokach, typowo po bokach tak jak tutaj [link powyżej]? Mam zarys czegoś nie typowego w głowie, lecz nie chce aby wyszła zabawka z tego tylko model ... Proszę o pomoc ponieważ kompletnie się nie znam na ciężarówkach i przyczepach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 10 Stycznia 2008 Share Napisano 10 Stycznia 2008 Wiesz co... naczep takich we w miarę standardowej wielkości nie widziałem. Przyczep widziałem sporo. Może lepiej byłoby zrobić solówkę (nawet amerykańca) i do niej dołączyć taką przyczepę w odpowiedniej wielkości. Mogło by to nieźle wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.