Jump to content

Gruby z Kitaju,L1011 Tristar,ESTERN EXPRESS 1:144


zloty
 Share

Recommended Posts

Obserwując stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności,na prośbę kol Marudka startuję z grubasem .W ten oto sposób nowy model działalności organizacyjnej w zakresie skali 144 zabezpieczy udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji.

 

Bohater w pięknym otoczeniu.

 

9ab7d91e3477d20d3a01d767946c4d00.jpg

 

bebechy

 

TRI1.JPG

 

optymistycznie patrzę na swoje dokonana,przygotowania pod chrom w toku...

 

P1010015.JPG

 

P1010007.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da się żyć,ale w moim egzemplarzu musiałem przeryć jedną stronę statecznika pionowego.

Linie podziału na połówkach kadłuba zeszły się prawie wszędzie.Skrzydła posują dobrze,jak z silnikami będzie Ok,to mocna trójka murowana.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Bardzo się cieszę, że założyłeś wątek warsztatowy w naszym projekcie Zanim sam kupię jakiś wiatrak w EE, to chętnie posłucham opinii fachowców. Powodzenia w budowie

 

Pozdrawiam,

Marudek

Link to comment
Share on other sites

Nie śledzę rynku "wiatraków"ale pewnie nie masz wyboru.Ja mogłem czekać aż Authentic Airliner odleje z żywicy Tristara za marne 90 ojro...

Myślę modele EE są składalne i lekko toporne.Wypusty tegoroczne MD11;MD87 są już o klasę lepsze od Tristara.

Link to comment
Share on other sites

Wiatraki nie wyglądają tragicznie, chociaż Eduard toto nie jest. Największa bida jest z oszkleniem. Dobrze że są, bo nikt z mainstreamowych producentów takiego tematu nawet nie posądza o istnienie.

Tu leży do obejrzenia Mi-4, z zewnętrznymi detalami, a tutaj Mi-10.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pościnałem tarki które miały imitować żaluzje na wlotach w dziobowej części kadłuba,dodatkowo zaszpachlowałem drzwi i luk bagażowy.Na wszystko pójdą kalki.

 

P1010298.JPG

 

P1010302.JPG

 

I pytanie za sto punktów jak wykończyć wnętrze silników żeby nie było widać linii łączenia?Obciąć pierścień w miejscu gdzie zaczyna się wentylator,wyszlifować i z powrotem przykleić?Wylot odpuszczę,wchodzi tam jeszcze dysza i nie będzie tak widać.

 

P1010303.JPG

Link to comment
Share on other sites

Silniki pocięte;

 

P1010319.JPG

 

Dorobiłem z patyczka do uszu jeszcze ten sekretny otwór do tworzenia chmur i trucia społeczeństwa.(o dziwo po użyciu nic mi się nie ubiło w uchu,dziwne nieprawdaż?)

Jest duży zoom dla niedowiarków.Wojskowi za Wielką Kałużą są ugotowani.

 

P1010316.JPG

Link to comment
Share on other sites

Zabrałem się za przerabianie silników.Ma być coś takiego;

 

airreport-mueller-041006-2.jpg

 

Jak widać dysze wylotowe są dużo krótsze i bez żadnych udziwnień.Propozycja EE jest chyba do jakiejś innej wersji Rollsa.

 

P1010002.JPG

 

W ruch poszła nie czeska hamerykańska piłka włosowa.

 

P1010006.JPG

 

Pozostaje odchudzić ścianki i zrobić ładnie kołnierz łączący wylot z pylonem.

 

P1010011.JPG

 

Przy okazji obciąłem pierścień na wlocie do dwójki.

 

P1010009.JPG

Link to comment
Share on other sites

To już faktycznie zachęca.

Choć chyba poczekam, aż Martola wprowadzi do swej oferty.

Mam już DC-10-30 Airfixa, więc mam na razie czym nacieszyć oczy; a na składziku czeka kilka pudełek, które już są i nie mogą doczekać się realizacji

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.