Skocz do zawartości

Lav-25 Piranha (1:35)


93mati

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Ostatnimi czasy popełniłem Lav-25 Piranha od Trumpetera, tradycyjnie w 1:35. Z modelu jestem zadowolony, tym bardziej, że malowałem go w całości pędzlem. Jako, że jestem mocno początkujący proszę o rady na przyszłość.

 

ba95ae0d902fe8d9m.jpg

e5437728e945d10cm.jpg

11d6835e56689513m.jpg

52e6584a252782f8m.jpg

270eaeaaa9e6df9em.jpg

 

P.S.

Mógłbym wystartować z tym modelem w jakimś konkursie? Podkreślam, że jestem juniorem

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam od razu źle :P Jeżeli chodzi o poprawność merytoryczną, to się nie wypowiem, ale malowanie mi się podoba, zwłaszcza, że w całości to efekt pędzla. Co mi się nie podoba - zacieki i przebarwienia są w moim odczuciu zbyt mocne i bardzo odcinają się od podstawowego koloru, szczególnie przód i prawa strona w okolicach rury wydechowej. Odpryski ładne, poza tymi na klapach za wieżą, jakoś mi się nie widzą, sam nie wiem czemu Mógłbyś dać jaśniejsze zdjęcia, więcej by można wypatrzyć. Na konkurs? Czemu nie, zawsze ciekawe doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mi sie podoba chociażby z tego względu że to współczesny pojazd i w tej skali

Co do samego modelu jest niezły ale mam zastrzyżenia co do grubości anten .Widać ze starałeś sie wykonać drobne ślady eksploatacyjne w postaci zadrapani i to tez dodaje modelowi uroku.

Jak możesz to zrób lepsze fotki bo te są tak jakby troszku przyciemne

 

No i życzę powodzenia w następnych pracach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Pytanie jest takie. Czy ten pojazd ma jakieś wnętrze, bo jeśli tak to ki że otworzyłeś włazy, ale skoro nie ma to moja rada taka na przyszłość skoro i tak tam nic nie widać to staraj się zamykać włazy. A model mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach