Nacktgeboren Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Kolejny Iseł w Internetach. Zrobiłem i mam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorąży Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Podoba mi się.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej56 Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 nie znam się, ale brakuje mi oznaczeń. Czy tak ma być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qdlaty Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Coś pięknego Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nacktgeboren Posted May 25, 2019 Author Share Posted May 25, 2019 W dniu 22.05.2019 o 13:04, Maciej56 napisał: nie znam się, ale brakuje mi oznaczeń. Czy tak ma być? Tak, znaczna część radzieckich czołgów nie miała żadnych oznaczeń. Dla jasności - też się nie znam Przekopałem internety, znalazłem odpowiednie zdjęcia i zrobiłem "coś na wzór". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiton Posted July 14, 2019 Share Posted July 14, 2019 No no, piękny IS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipster Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 Ładny, ale jakoś tak dziwnie z tym brązem wygląda pod spodem zamiast zielonego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted July 15, 2019 Share Posted July 15, 2019 4 godziny temu, zipster napisał: Ładny, ale jakoś tak dziwnie z tym brązem wygląda pod spodem zamiast zielonego. Zaraz dowiemy się, ze Kacapy malowały czym popadnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...