Skocz do zawartości

Revell F4U-1A Corsair


Toudi

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, rozpoczynam warsztat z modelem Corsaira. Moje modelarskie doświadczenie nie jest jakoś super duże dlatego będę potrzebować waszej dużej pomocy w tym modelu, rady, krytyka, mile widziana ? Mam duży dystans do siebie więc możecie śmiało nie zostawiać na mnie suchej nitki ? Jestem mocno początkującym modelarzem więc wiem ze nie wszystko pewnie pójdzie jak po przysłowiowym maśle. Model kupiłem gdzieś na promocji w markecie za 9zł, wiec żal był nie wziąć. Malowanie będzie pudełkowe, bez dodatków, chyba jeszcze na dodatki jeszcze dla mnie za wcześnie gdyż nie czuje się jeszcze aż tak pewnie. Ostatnie kilka modeli które skleiłem o ozdabiają moją półkę to Corsair F4U-4, niestety nie obyło się bez problemów spartoliłem lakier bo nałożyłem go po porstu za grubo, na farbie pojawiły się purchle, trochę go odratowałem, ale szczyt to to nie jest, mimo to jednak cieszę się trochę bo jak na niego patrzę to mam w głowie to wszsytko czego się nauczyłem ? Drugi który obok niego stoi to He70 f-2 tu było trochę lepiej, niestety spartoliłem owiewkę ;/ przypadkowo zalałem ją cyjanoakrylem, jest kompletnie matowa. obicia z gąbki wyszły mi dramatycznie źle, za dużo położone w złych miejscach. Na nim testowałem też moje pierwsze próby trasowania lini podziału i nitowania bo model po porstu był "goły" linie podziału wyszły za grube, a nitowanie cóż.... robiłem to.... rozgrzaną igłą... też nie wyszło to za ciekawe, jak by go przeskalować to te nity miały by chyba z 10 cm średnicy xD testowałem też na nim pierwsze użycie pigmentów. Około roku temu założyłem też warsztat B-17