Jump to content

Nowości lotnicze 2022 w skali 1:32


Radzio65
 Share

Recommended Posts

Ja również się im nie dziwię. Odszukałem ten obrazek w pierwszych katalogach na 2022 i były obrazki z pełnym oznakowaniem. Tu jak wdać graficy zmodyfikowali ten obrazek na pudełku Bass ArK ma racje, widać końcówkę jednego ramienia kadłubowej gwiazdy. W sumie to znaczący gest ICM i taki subtelny komentarz d o obecnej sytuacji.

Link to comment
Share on other sites

Zdjęcia robione na szybko smartfonem,ogólnie,mocna strona to oszklenie,bardzo czyste,słaba to  jamki skurczowe,wszędzie,widać niechlujstwo w wykonaniu,i chyba pośpiech(być może mi się tylko trafił taki okaz),detal przyzwoity,plastik jakiś taki dziwny  w dotyku jak by dotykać zamszu,dziwne.Ale ogólnie jestem zadowolony,trochę szpachli i inwencji własnej będzie ok.

Edited by Jaro
Link to comment
Share on other sites

W dniu 25.02.2022 o 14:12, wuwumaster napisał:

nie wiem czy było, nie moja skala i - wstyd się przyznać - zasadniczo nie zaglądam do działu nowości w 32, ale...

był taki czas że Wingnut Wings zapowiedział Lancastera i pokazał pierwsze efekty prac projektowych,

Robiło to ogromne wrażenie - zwłaszcza powierdzchnia kadłuba ze spracowanym pofalowanym poszyciem (a ja byłem świeżo po wizycie w Hendon i wnioskach spod Lanc'a - tak naprawde wygląda samolot, a nie gładki kadłub z liniami nitami itd),

Słowem, po samolotach pierwszowojennych,  zapowiadał się kolejny krok milowy w opracowywaniu modeli redukcyjnych... aż przyszedł Covid a WnW padł... 

 

Dziś trafiłem na YouTube filmik - prezentacje nowego modelu Lancastera w 32 prod Border Models:

 

i co widze ? spracowane pofalowane powierzchnie kadłuba, skrzydeł, ilość detalu przekraczająca wyobrażenie.... czyżby WnW nie wszystek umarł?

 

pozdr!

ww

 

p.s. jeśli temat już był na tym forum, bądż to wcale nie taka nowość, bądź też jest nie/potwierdzony związek WnW z Border, dajcie znać, chętnie się dowiem czegoś więcej o tym imponującym zestawie.

Ja juz nie potrzebuje żadnej prezentacji z YouTube model zagościł dzis u mnie koledzy to cos pięknego …..

E701D542-3F60-4EE4-A665-C3C1C65C5B0B.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No właśnie - pofalowana blacha na poszyciu kadłuba i skrzydeł, detale - no rewelacja, widać rękę projektantów z krainy drużyny pierścienia.

dzięki za tak szybki odzew ! 👍

Pozdr!

ww

Link to comment
Share on other sites

Teraz, wuwumaster napisał:

No właśnie - pofalowana blacha na poszyciu kadłuba i skrzydeł, detale - no rewelacja, widać rękę projektantów z krainy drużyny pierścienia.

dzięki za tak szybki odzew ! 👍

Pozdr!

ww

Nie ma sprawy po to jest to forum aby sobie pomagac 😎

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Cholera kusisz,problem nie w kasie tylko jak wytłumaczyć to pudło,mam już około 300 i każe następne grozi rozwodem:).Śliczny detal,nawet kable...,pofalowanie blach to widziałem jak magicy robią sami ryjąc po liniach wyrysowanych ołówkiem .

 

Edited by Jaro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Jaro napisał:

Cholera kusisz,problem nie w kasie tylko jak wytłumaczyć to pudło,mam już około 300 i każe następne grozi rozwodem:).Śliczny detal,nawet kable...,pofalowanie blach to widziałem jak magicy robią sami ryjąc po liniach wyrysowanych ołówkiem .

 

Tylko 300?? Wiec czas na porzadki zacznij od tego pozbądź sie tych ktore sa dosyc stare i maja marne detale poinformuj sie na rynku co wyszło ulepszone i jest warte zamiany 😉 ja tak zrobiłem ostatnio sprzedałem 12 modeli i juz zdobyłem polowe na lancastera 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Tego Jaka co wstawiłem to foch był dwa dni,ale powiedziałem ze dostałem od pracowników na imieniny:)W sumie to problem był inny,jestem z natury samolociarzem,okrety robiłem z kartonu 1/200,ale ze lubię kupować to zgromadziłem i pancerke,a jak... to i zacząłem flotę 1/350,tak jednorazowo Bismarck,Richelieu,Repulse Worspite,Blucher Strasbourg,Roma Arizona eduardowska i Scharnhorst,no i jak zobaczyła kuriera to babinie nerwy puściły🙄

Edited by Jaro
Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.07.2022 o 00:36, Yamamoto napisał:

Ja juz nie potrzebuje żadnej prezentacji z YouTube model zagościł dzis u mnie koledzy to cos pięknego …..

E701D542-3F60-4EE4-A665-C3C1C65C5B0B.jpeg

A jak oszklenie, bo wiem że zgłaszają problemy z tym detalem

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Artur D. napisał:

A jak oszklenie, bo wiem że zgłaszają problemy z tym detalem

Oszklenie przyszło do mnie w dobrym stanie nie ma złamań czy pęknięć , jednak maja delikatne ryski jakby włoski, na szczescie nie wszystkie.i nie rzucają sie w oczy.pakowane sa w dodatkowe folie wiec przyszły bez uszkodzeń.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Jaro napisał:

Tego Jaka co wstawiłem to foch był dwa dni,ale powiedziałem ze dostałem od pracowników na imieniny:)W sumie to problem był inny,jestem z natury samolociarzem,okrety robiłem z kartonu 1/200,ale ze lubię kupować to zgromadziłem i pancerke,a jak... to i zacząłem flotę 1/350,tak jednorazowo Bismarck,Richelieu,Repulse Worspite,Blucher Strasbourg,Roma Arizona eduardowska i Scharnhorst,no i jak zobaczyła kuriera to babinie nerwy puściły🙄

Ale ten problem dotyka 85%  ludzisk z naszego forum😂 wiec wyrazy wspolczucia i wytrwania ci życze :pompki: i ja interesuje sie pancerką i okrętami jego cesarskiej mości  jakby co 🤣 tak wiec nie jest tak źle

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.