greatgonzo Napisano 2 Lipca 2022 Share Napisano 2 Lipca 2022 Jak Ci zależy to zostaw. Pewności nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxy Napisano 3 Lipca 2022 Share Napisano 3 Lipca 2022 Chodziło o taki rysunek. Chciałem sie tylko dowiedziec czy Eduard robi Spitfirea z rys. nr 2. Te zdjecia z galerii maja taka małą rozdzielczość ... A znawcy rozmawiaja o antenach IFF które sa jeszcze mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 3 Lipca 2022 Share Napisano 3 Lipca 2022 A. No tak, ale modelu Marka to nie dotyczy. Co prawda ten samolot, , gdy opuszczał Hucknall, podobnie jak pozostałe 294 (może i nie wszystkie?) Mk.V przerobione przez Vickersa i przede wszystkim R-R, wyglądał tak, jak pokazuje to rysunek 2. Jednak ta konfiguracja utrzymała się tylko dopóki nie opracowano nowego okapotowania, które wymieniano w starszych egzemplarzach. Ale fakt, przy takiej wersji nie ma wątpliwości, że rozmawiamy o wczesnym Spitfire :). Boczny panel to raczej prosta przeróbka modelarska. Maska silnika wymaga trochę więcej zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 3 Lipca 2022 Autor Share Napisano 3 Lipca 2022 11 godzin temu, Maxy napisał: . Chciałem sie tylko dowiedziec czy Eduard robi Spitfirea z rys. nr 2. Eduard uwzględnił w modelu Spitfire wiele rzeczy: krótki / długi wlot do gaźnika. duży / mniejszy ster kierunku różne stery wysokości różne koła, golenie różne skrzydła Nie trudno znaleźć co które pudło zawiera.. Takie rzeczy jak na rysunku Eduard zostawił modelarzowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 4 Lipca 2022 Share Napisano 4 Lipca 2022 W dniu 2.07.2022 o 16:39, greatgonzo napisał: O tym, że przerobiony z MkV świadczy serial. Silnika z osprzętem nie dałoby się zamontować w okapotowaniu MkV. Z tego, co pamiętam, to najpierwsiejsze przeróbki miały wstawiony po chamski dodatkowy panel blachy pomiędzy okapotowaniem a kadłubem właściwym i takie charakterystyczne przetłoczenia, trochę jak późne Bf-109. Po prostu zostawiano oryginalne blachy z piątki i dosztukowywano, żeby przykryć dłuższe silniki. Pewnie później, jak trafiały na remonty do MU, to zmieniano już na nowsze. Mam zresztą taki w planach ale z 308-go. A model rewelacyjny. Bardzo mi się podoba nienachalne brudzenie. Zgadzam się w całości, czuć blachę. Brawo! Pozytywnie zazdraszaczam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.