MrBat Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Witam, tak jakoś traf chciał, że znalazłem w sieci takie oto zdjęcie Zamieszczono je na tym forum w temacie o drugowojennym chińskim uzbrojeniu. Może wie ktoś coś więcej na ten temat? Co to, po co, kiedy, na co, z czego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t310 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Wiesz co wydaje mi się (nie znam się na tym zbytnio ). Ale na pierwsze moje spojrzenie to konstrukcja podobna do pojazdu pancernego "kubuś" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Kornafel Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Raczej do pomieszanych kilku konstrukcji niemieckich pojazdów rozpoznawczych z czasów II wś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Bryla nadwozia troche mi ktoregos SdKfzta przypomina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Kornafel Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Znawcą niemieckiej pancerki nie jestem ale to może bryła Sd Kfz 231? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 No wlasnie. Cos bardzo podobnego/pochodnego/skopiowanego... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corsair Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Cos bardzo podobnego/pochodnego/skopiowanego... Teraz już wiem, kopiowanie to Ich wieloletnia tradycja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...