HubertK Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 Elegancko, czysto i w ogóle git-majonez będziesz jakiś brudzing stosował? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 Będzie, będzie, spróbuję go do tego lekko zmusić, bo warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liteonit1 Napisano 16 Listopada 2008 Autor Share Napisano 16 Listopada 2008 Elegancko, czysto i w ogóle git-majonez będziesz jakiś brudzing stosował? A dziękuję Co do brudu to myślę że dam okopcenie od rur wydechowych oraz przetarcia metalu... Niewiem co mogło by jeszcze polepszyć wyglad owego Hellcat'a...? Napiszcie co mógłbym zrobić aby było że tak powiem "git-majonez" ;P PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HubertK Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 Proponuję wash aby delikatnie podkreślić linie podziału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmokHaosu Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 Chyba nie będzie ostatecznie tej kabiny co jest na fotkach bo to od iła-2 o ile się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marine Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 co mogło by jeszcze polepszyć wyglad owego Hellcat'a...? - km-y mógłbyś zrobić z igieł lekarskich - światła pozycyjne zdało by się pomalować - owiewkę załóż firmową, bo ta to...yyy...no...z deczka nie pasuje - okopcenia od rur wydechowych muszą być, nie ma bata - to w końcu Hellcat - trochę obić rzeczywiście by nie zaszkodziło Ponadto trochę razi czarny silnik i kolor kokpitu. Niektóre Hellcaty miały malowane komory podwozia na Zinc Chromate i nie wiem czy Twój też takich nie powinien mieć. Wash tu chyba będzie zbędny, znacznie lepiej wyglądałby na nim preshading, ale na niego już chyba za późno... Główny kolor (ten niebieski) wydaję mi się zbyt ciemny, ale to tylko moje zdanie. Poza tym to tak jak moi przedmówcy wspomnieli powłoka malarska wygląda extra. Tak na koniec dodam, że mógłbyś obrócić trochę śmigło, ułożone idealnie prosto wygląda monotonnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HubertK Napisano 16 Listopada 2008 Share Napisano 16 Listopada 2008 http://img381.imageshack.us/my.php?image=dsc06358eo1.jpg - okopcenia... Nie niszcz śmigła wash będzie bardziej widoczny niż preshanding Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liteonit1 Napisano 17 Listopada 2008 Autor Share Napisano 17 Listopada 2008 km-y mógłbyś zrobić z igieł lekarskich- światła pozycyjne zdało by się pomalować - owiewkę załóż firmową, bo ta to...yyy...no...z deczka nie pasuje - okopcenia od rur wydechowych muszą być, nie ma bata - to w końcu Hellcat - trochę obić rzeczywiście by nie zaszkodziło 1 KM'y raczej zostaną takie jakie są tyle że pomaluje je na czarno i dam za nimi niewielkie okopcenia 2 Owiewka już mówię wszystkim że tylko założyłem ją do malowania (zresztą już wczesniej wspomniałem) by nie zamalować środka kokpitu 3 No okopcenia rur będą i nie ma bata 4 obicia zrobie a raczej otarcia Główny kolor (ten niebieski) wydaję mi się zbyt ciemny, ale to tylko moje zdanie. Malowanie jest dobre i nie jest za ciemne (no moźe troszeczkę ;P) takie było po 1943 roku na pacyfiku Tak na koniec dodam, że mógłbyś obrócić trochę śmigło, ułożone idealnie prosto wygląda monotonnie. Pirewszy raz słysze o czyms takim i raczej nie bede robił tego typu rzeczy bo moge jeszcze cos źe tak powiem zniszczyć i po modelu :P co do tego washa i preshanding'a to niewiem zbytnio jak to zrobić doradzcie co by było lepsze i jak to wykonać HubertK dzieki za podanie stroniki z okopceniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łsobota Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Główny kolor (ten niebieski) wydaję mi się zbyt ciemny, ale to tylko moje zdanie. Malowanie jest dobre i nie jest za ciemne (no moźe troszeczkę ;P) takie było po 1943 roku na pacyfiku Bodajże od 22 marca 1944. A przy okazji - kilka postów wcześniej napisałeś, że całość pokryłeś lakierem matowym. Nie zapominaj, że używana wówczas farba (Glossy Sea Blue - ANA 623) była błyszczącą odmiana wcześniej stosowanej Non Specular Sea Blue (ANA 607) stosowanej w kamuflażu trójbarwnym. A tak w ogóle to bardzo fajnie Ci wychodzi ten kotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marine Napisano 17 Listopada 2008 Share Napisano 17 Listopada 2008 Pirewszy raz słysze o czyms takim A śmigło zawsze po wyłączeniu silnika zatrzymywało się w takiej samej pozycji? Z tym obróceniem (bo śmigło się obraca) chodziło mi o takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liteonit1 Napisano 18 Listopada 2008 Autor Share Napisano 18 Listopada 2008 A śmigło zawsze po wyłączeniu silnika zatrzymywało się w takiej samej pozycji? Tak zatrzymywało sie w takiej pozycji. Co to ten model to twój? Daj wiecej fotek dla porównania... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ipkinss Napisano 18 Listopada 2008 Share Napisano 18 Listopada 2008 A śmigło zawsze po wyłączeniu silnika zatrzymywało się w takiej samej pozycji? Tak zatrzymywało sie w takiej pozycji. Śmigło mogło się zatrzymywać w każdym położeniu. Pierwsze z brzegu przykłady: http://dautremont.chez-alice.fr/Hellcat_1.jpg http://www.fleetairarmarchive.net/aircraft/Hellcat_KE209_preserved_FAAmuseum2.jpg Pozdr Ipkinss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marine Napisano 22 Listopada 2008 Share Napisano 22 Listopada 2008 Daj wiecej fotek dla porównania... Już by chciał... Model jest mojego brata (starszego i jedynego), robiony jakieś 2 lata temu. Malowany i lakierowany pędzlem. Dam wam 4 fotki, w końcu to nie galeria, a "materiał porównawczy". Z tego co pamiętam to go pomalował na H25 (tak, wiem , że zły kolor i nie musicie tego powtarzać), obicia, czy tam obtarcia (jak zwał tak zwał) były robione srebrnym długopisem. Uwagi, które wypisałem odnośnie Hellcata Liteonita1 tyczą się również tego, czyli km-y z igieł i takie tam. A tak na koniec dodam, że to też Revell w 1/72. Tyle co mój brat się przy nim naklął to do tej pory pamiętam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liteonit1 Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 No to kończymy z tym Revellowskim produktem o nazwie Hellcat... Juz jest gotowy w 100 % i stoi sobie ładnie na półeczce... no ale po kolei Po pierwsze to sorki że tak długo nic nie pojawiło sie w warsztacie ale no powiedzmy sobie szczerze... nie chciało mi sie Teraz co co sie działo: Porobiłem otarcia i obicia... jak wyszło? komentarz niezbędny To tyle na warsztacie Komentujcie jak to wszystko wyszło i pytajcie! To jest już gotowy z okopceniem od rur wydechowych (szczerze średnio wyszło...) Resztę zdjęć można będzie zobaczyć w galerii. Zapraszam! Tymczasem to by było na tyle z roboty pacyficznego kota... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Jeden z moich ulubionych samolotów Co tu dużo mówić , oceniać nie będę , bo się nie znam Jest bardzo ładny , Gratuluje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.