KARPIU Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Witam, chciałbym wam zaprezentować jeden z pierwszych moich modeli. Przepraszam,że jakoś zdjęć i tło ale cyfrówka była pożyczona no i jakoś tak nie umiałem nią zrobić porządnych zdjęć . Proszę o komentarze i wytyczenie moich błędów abym mógł rozwijać moje zdolności. Nie dawałem washa itp bo dopiero z tym raczkuje i nie chciałem "zniszczyć" moją nieudolnością takiego modelu. Dodam tylko, że wszystko malowane było pędzelkiem i akrylówkami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachud3 Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 nie znam się dobrze na pancerce ale dla mnie bomba jedyne co bym dodał to jakieś błocko na gąskach... ogólnie ekstra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek14147 Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Ładny model, ładnie pomalowany i czysto sklejony. Fotki też dają radę. Ogólnie pod względem warsztatowym nie ma się do czego przyczepić, tylko washa i drybrusha brakuje do pełnego szczęścia. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pafica Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Fajnie, gdybyś tylko: a) Dał washa b)Lekko sponiwierał układ jezdny. Poza tym nieźle to wygląda, ładny syfek na "pace" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KARPIU Posted October 5, 2008 Author Share Posted October 5, 2008 Mam zamiar jeszcze dodać błotko do gąsek, ale dopiero zaczynam testować jak to zrobić i z czego xD. W następnych moich pracach na pewno wezmę się wreście za washa, muszę jeszce tylko poszperać po necie jak to się robi no i popróbowac na jakimś tam złomie modelarskim, thx za komentarze, pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...