Zderzak Napisano 25 Lutego 2009 Autor Share Napisano 25 Lutego 2009 Chodzi mi o to, że koła maksymalnie skręcają się o jakieś 10-15 stopni. Nie wiem może to tylko u mnie ale tu widać, ze jest tak samo(aczkolwiek im wyszło trochę więcej). Jeden z elementów do których przyczepia się drążek po prostu blokuje. No chyba, że w realu też tak słabo się skręca P.S. Powiedzcie o skrzynce akumulatorowej. Bo zbiorniki z powietrzem to normalnie są gdzieś na ramie, a tutaj pod kabiną Dobre myślę I jak chce doprowadzić tam przewody to muszę dojechać do końca ramy, do góry obok chłodnicy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miqs Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 Akumulatory są w skrzynce przed zapasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 25 Lutego 2009 Autor Share Napisano 25 Lutego 2009 Ok dzięki Miqs A to co do niej się przykleja(el. 90c) to co jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo89 Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 O ile się nie mylę to jest to mechanizm podnoszenia kabiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szałek_CMG Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 A właśnie Miqs, że nieprawda. Ta skrzynka przed kołem zapasowym (element J) to skrzynka komputera pokładowego, czyli tzw. skrzynka elektryczna. Pod nią znajduje się schowek na lewarek, klucz do odkręcania kół i inne podręczne narzędzia. Element 90c to jeden akumulator pod specjalną pokrywą (taka budowa wynika z tego, że jest on wysuwany) oraz zbiornik płynu do spryskiwaczy. Pompka do podnoszenia kabiny znajduje się wyżej. Drugi akumulator znajduje się za stopniami prawymi, czyli żeby go np. wymienić, należy zdjąć stopnie. Jeśli chcesz robić okablowanie elektryki to z akumulatorów powinny iść przewody do tej skrzynki elektrycznej oraz do alternatora. Z tej skrzynki powinny iść kable np gdzieś pod kabinę oraz do jakiegoś rozdzielacza w ramie. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania odnośnie Magnum to śmiało pytaj. EDIT: Żeby nie być gołosłownym, przygotowałem takie proste schematy, które powinny Ci pomóc: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 25 Lutego 2009 Autor Share Napisano 25 Lutego 2009 Szałek wielkie za pomoc Zrobię mniej więcej tak jak mówisz. A jeszcze jedno. Do lamp s przodu i z tyłu to też od tej skrzyneczki Dobrze myślę czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szałek_CMG Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 Jak robisz do lamp, to na końcu dajesz taką małą 'puszkę' (to jest rozdzielacz kabli). Do niego wchodzi jedna wiązka kabli a wychodzą dwie (prawa i lewa strona). To jeśli chodzi o tył. A jak jest z tym przodem to w sumie nie wiem, ale myślę, że nie będzie źle, jeśli pociągniesz wiązkę kabli do tej puszki z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert nr1 Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 Żeby nie być gołosłownym, przygotowałem takie proste schematy, które powinny Ci pomóc: Tylko że magnumki po lifcie maja jż akumulatory za kabiną w normalnej skrzynce dostępne od góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szałek_CMG Napisano 25 Lutego 2009 Share Napisano 25 Lutego 2009 No dobra, a czy w modelu masz ramę Magnumki po lifcie? Nie. Rama to najstarsza z możliwych, posiada najstarszy typ zawieszenia stosowany w Magnum, z charakterystyczną belką poprzeczną, butlą od powietrza na końcu oraz ogólnie jest dłuższa (przystosowana jeszcze pod resory) niż w nowszych wersjach. Tak więc jeśli kolega nie robi nowszej wersji ramy to moje wskazówki są trafne, nieprawdaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miqs Napisano 26 Lutego 2009 Share Napisano 26 Lutego 2009 No właśnie tak myślałem, że coś pomyliłem. Dzięki Szałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
truckman Napisano 26 Lutego 2009 Share Napisano 26 Lutego 2009 P.S. Powiedzcie o skrzynce akumulatorowej. Bo zbiorniki z powietrzem to normalnie są gdzieś na ramie, a tutaj pod kabiną Dobre myślę I jak chce doprowadzić tam przewody to muszę dojechać do końca ramy, do góry obok chłodnicy itd. Wszyscy macie rację i nikt co do w/w pytania. Otóż magnumka w zalezności od rodzaju zastosowanych baków, upodobań klijenta lub upodobań mechaników na hali akmulatory były: -po stronie kierowcy za schodkami -po stronie kierowcy na "półce" nad bytlami z powietrzem (tak jak premium to ma) -akmulatory po jednej i drugiej stronie za schodkami -postronie kierowcy jeden pod drugim tak jak to jest w tym modelu Co do butli jest to bubel italerki, te nowe wersje magnumek z tym wielkim grilem mają butle na ramie i to też zależy od zabudowy (koła zapasoweg, zbiorników paliwa itp). PS> Pracowałem jako elektryk w salonie Renault Truck i akurat z akmulatorami miałem trochę do czynienia Powiem tak Magnumka przechodziłą tyle metamorfoz że nawet niektórzy mechanicy w serwisie nie są w stanie powiedzieć która jest która. Co mnie jeszcze zaciekawiło jak powiedział jeden z mechanikó który przeżył niejedno szkolenie koncepcja kabiny "prostopadłościanu" to koncepcja ROSYJSKA!! Tak ciekawostka Być może pierwszymi magnumkami się jeździło jak na zdechłęj szkapie gdzie bujało na kazdym zakręcie, bo nie potrafiono konstrukcyjnie rozwiązać problemu zawieszenia kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 26 Lutego 2009 Autor Share Napisano 26 Lutego 2009 Witam! Na początek małe pytanie. Czy po wklejeniu elementów 63a,64a,65a(punkt 4)dam radę zamontować silnik Tak było by mi bardziej po drodze: A teraz dalej: Płyn do spryskiwaczy i akumulator: NIe wiem czy dobrze ale zakleiłem tą żałosną dziurę(pod całą białą płytką) Przednie lampy: Tylne lampy:(po obu stronach dodałem puszeczki tak jak mówił Szałek Ogólnie mówiąc na zdjęciach nie widać wszystkich kabelków, bo w rzeczywistości jest ich tyle, że już odechciewało mi się je montować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzychu126 Napisano 26 Lutego 2009 Share Napisano 26 Lutego 2009 O kurcze, będzie nowy wzór do naśladowania wśród Magnumek... Podoba mi się! Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
truckman Napisano 26 Lutego 2009 Share Napisano 26 Lutego 2009 Witam!Płyn do spryskiwaczy i akumulator: To nie jest akmulator. Akmulatory to na tym zdjeciu to po prawej. Akmulator jeden nad drugim to co szlifowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 26 Lutego 2009 Autor Share Napisano 26 Lutego 2009 No to sam już nie wiem jak ma być Pomóżcie z moim pytaniem: Czy po wklejeniu elementów 63a,64a,65a(punkt 4)dam radę zamontować silnik Z góry dzięki [/code] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 26 Lutego 2009 Share Napisano 26 Lutego 2009 Raczej, dasz, radę, nie pamiętam, tata, składał takie magnum, ale już nie wiem. Tak teraz spojrzałem na to wszystko. Według mnie, nic nie powinno przeszkadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 26 Lutego 2009 Autor Share Napisano 26 Lutego 2009 Dzięki Truckerek za pomoc. Co do tego akumulatora to porównałem zdjęcia Szałka do modelu i w 99% opierałbym się za Jego teorią. W każdym razie chyba tak zostanie. Jak widać każdy ma inne zdanie co do miejsca na akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 27 Lutego 2009 Share Napisano 27 Lutego 2009 Spoko, zawsze, staram się pomoc, no ale jak wiadomo, rożnie to wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szałek_CMG Napisano 27 Lutego 2009 Share Napisano 27 Lutego 2009 Zrób tak żeby było dobrze, ważne, że masz czym poprzeć swoją tezę dlaczego zrobiłeś tak a nie inaczej, zdjęcia tego jak to wygląda w oryginale masz więc nikt nie powinien się czepiać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
truckman Napisano 27 Lutego 2009 Share Napisano 27 Lutego 2009 Zderzak czytaj dobrze!! Każdy ma rację gdyż wersji z akmulatorami było od groma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zderzak Napisano 8 Marca 2009 Autor Share Napisano 8 Marca 2009 Witam! Czas odkurzyć temat . Takie tam porobione. Uważam, że obrysówki nie wyszły źle, po każdej stronie są cztery. Dzisiaj walczę ze zbiornikiem i całym zabudowaniem pod kabiną, zamontuję też chlapacze. Pozdrawiam i czekam na opinie Konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek14pl Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Skróć piasty przy reni! Reszta wygląda fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morusek11 Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Mi się bardzo podoba.Z niecierpliwością czekam na dalsze postępy i efekt końcowy, Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo89 Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Tak jak napisał Misiek, skróć piasty o ile nie jest za późno. Wszystko pięknie się prezentuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel fan Napisano 8 Marca 2009 Share Napisano 8 Marca 2009 Ja osobiście zrobiłbym piasty w kolor mostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.