Skocz do zawartości

Packard 1937 12 cylinder - Entex 1:16


tornado

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to, że przekroczyłem transfer ale już zrobiłem dopłatę i jutro powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 110
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Znów fotosik nawali. Ja bym na Twoim miejscu zażądał zwrotu kasy i zmienił serwer na coś zagranicznego. Tam jak zapłacisz to masz to co chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki koledzy za miłe komentarze

 

Prace powoli idą do przodu, podwozie otrzymało kierownicę i koła zapasowe:

 

1d7de32d878890d6.jpg

 

Zamontowałem troje drzwi, czwarte będą montowane dopiero po przytwierdzeniu budy do podwozia. Tapicerka wnetrza jest już kompletna, myślę jeszcze aby jakoś zabudować tylną kanapę od strony bagażnika, ale to już chyba po zmontowaniu nadwozia z podłogą.

 

5f2b79c14e13ba25.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoli idą do przodu

Powoli, jak to jest powoli to w jakim tępię robię ja swój model

 

A co do modelu to wygląda cudownie czekam na jakieś fotki w plenerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoli idą do przodu

Powoli, jak to jest powoli to w jakim tępię robię ja swój model

Hehe

Zaraz gonię do Białegostoku ale jeszcze zdążyłem przykleić budę do podłogi, połapałem taśmą aby się nie rozeszło i zostawiam tak aż do powrotu. Nastepne fotki w sobotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tornado cudownie, wręcz miodzio. Jeszcze daleko do finału a Ty mnie już ta namiastką samochodu rozhajcowałeś. Wg. mnie samochodu jest z cudownego okresu motoryzacji. Nic tylko patrzeć i uczyć się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko patrzeć i uczyć się

 

Święte słowa kolego ,oj święte Jestem pełen podziwu wykonanych w tak krótkim czasie prac

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilkudniowej przerwie pora na małą aktualkę. Buda przytwierdzona na stałe do podwozia:

 

7bb349d37080fa10.jpg

 

Chłodnicę osadziłem już na stałe, wywaliłem oryginalne wsporniki a w miejsce ich wstawiłem stalowe pręty. W komorze silnika zamontowałem klakson, podączyłem przewód do pompki paliwowej, elektrykę i chłodnicę do układu chłodzenia:

 

bf74814d3d04248a.jpg

2c03b71f0a875236.jpg

376e32e1a2d2b2f6.jpg

d4191ffb11e6b5e4.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota mistrzostwo świata, znakomity dobór kolorów. Mam tylko jedno pytanie - ten otwarty straponten wygląda, jakby był całkowicie drewniany. Mam wrażenie, że siedzisko przynajmniej powinno być tapicerowane, czy też tak było w dokumentacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jedno pytanie - ten otwarty straponten wygląda, jakby był całkowicie drewniany. Mam wrażenie, że siedzisko przynajmniej powinno być tapicerowane, czy też tak było w dokumentacji?

Mam trochę zdjęć wnętrza, ale żadnego co by przedstawiało kanapę z tym elementem. Przyznam się, że pierwszy raz słyszę aby w tak luksusowej limuzynie było skaładane siedzenie (w/g mnie za słaba konstrukcja, jazda bokiem do kierunku jazdy, no i siedzisko po rozłożeniu jest praktycznie u kogoś na kolanach) przez co wziąłem to za barek

 

fd9704edfa06e137.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie dodatkowe siedzonka to norma w dużych samochodach z tamtego okresu. Pewnie, że były rzadko wykorzystywane ;)

B34066-2.jpg

To przykład z nieco późniejszego samochodu, ale idea ta sama - zresztą stąd wzięła sie nazwa "formal sedan" - czyli z oddzielaną kabiną kierowcy, w odróżnieniu od "club sedan" - z normalnym wnętrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód niczego sobie, jest po prostu bombowy brak mi słów. Nie mogę doczekać się końcowego efektu, model przekracza najśmielsze moje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za miłe komentarze

Tobie bartek_222 za wyjaśnienie sprawy ze strapontenem też należy się wielkie

 

Dzisiaj zabrałem się za montaż pokrywy silnika. Po złożeniu okazało się, że zawiasy, a właściwie ich osie są zbyt delikatne i przy byle ruchu łamały się. Ponieważ chciałem maskę mieć otwieraną to nie pozostało mi nic innego jak dorobić nowe z drutu. Maska jest już na swoim miejscu ale muszę jeszcze sprawdzić dlaczego boki pokryw sprężynują i lekko odstają, ale to dopiero gdy klej porządnie zwiąże górny środkowy element łączący kastę z chłodnicą.

 

d3e560866d49ed6c.jpg

38a710132dec6cae.jpg

95b560b5642012e8.jpg

9670612a2215259d.jpg

d7dc395c03812b0b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.