Skocz do zawartości

F-18 Superhornet 1:48 Revell / F-16 Academy 1:48


samurai7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie. Mam na imię Łukasz i jestem początkującym modelarzem stawiającym ponownie pierwsze kroki po długiej przerwie w tej dziedzinie. Lotnictwem pasjonowałem się od dziecka, teraz dzięki posiadaniu większej ilości wolnego czasu spowodowanej rekonwalescencją po udanej walce z nowotworem wróciłem do pasji z dzieciństwa. Uczę się dopiero nowych technik modelarskich, tak więc moje prace są tylko i wyłącznie "wdrożeniem" w modelarstwo. Pozdrawiam Was i zapraszam do galerii

 

F-18

a336ab338d0f1627m.jpg 9e59d360e831c960m.jpg 7fe9b6787dd762c2m.jpg aee3b67e91927e2fm.jpg 4e7761de2cf522fem.jpg

 

F-16

cf5d95cd5057fa04m.jpg 65240523de77f613m.jpg eb6aad4b4f9cf268m.jpg 1bf59e222e60a66bm.jpg 658451d4c1ed79b9m.jpg 0b4c180861e5f339m.jpg 95f66b70e06babe6m.jpg 95d02719ed7b9b1em.jpg cf5d95cd5057fa04m.jpg

 

Jako, że jest to Twoja pierwsza prezentacja modeli lotniczych, poprawiłem jej sposób za Ciebie. Jednakże następnym razem zastosuj się do Regulaminu naszego forum, aby Twój temat nie został usunięty jako niezgodny z Regulaminem.

Kermit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele prezentuja sie fajowo. Jednak jest mala prosba... od pewnego czasu wymagamy aby fotki byly prezentowane zgodnie z regulaminem forum, ktory znajdziesz tu: viewtopic.php?t=40

 

Dokladnie chodzi o punkt 9. Jezeli masz problemy z umieszczeniem zdjec w taki sposob, to warto zapoznac sie z poradnikiem viewtopic.php?t=7808

 

Oczywiscie Fotosik tez umozliwia latwe zamieszczanie miniatur na forum itp. itd. Poradnik znajdziesz na stronie Fotosika.

 

Jezeli bedziesz chcial trenowac sztuke zamieszczania fotografii to polecam dzial Test: viewforum.php?f=93

 

Miniatury/lub zdjecia latwiej jest przegladac i wiecej osob zainteresuje sie Twoimi modelami.

 

Pozdr.

Pawel

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach