Reez Napisano 21 Stycznia 2014 Share Napisano 21 Stycznia 2014 Witam. Oto mój drugi model jaki kiedykolwiek w życiu złożyłem. Tytułowy ISU 152 firmy Zvezda prosto z pudła (marzą się porządniejsze gąski ale monet brak :( ). Standardowo wszelkie uwagi oraz krytyka mile widziane, ponieważ dopiero się uczę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 21 Stycznia 2014 Share Napisano 21 Stycznia 2014 Świetny zwieroboj! Troszkę tylko zdjęcia za jasne. Lufa zestawowa? Jak ze składalnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reez Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Share Napisano 21 Stycznia 2014 Dziękuje Dopiero uczę się robić odpowiedniej jakości zdjęcia i robię je niestety telefonem. Lufa zestawowa - jak i wszystko inne, tylko belki drewna zebrane na dworze Jestem początkujący i jak dla mnie nie było większych problemów odnośnie konstrukcji ale wszędzie gdzie czytam i przeglądam to wszyscy strasznie narzekają na modele Zvezdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lachim1902 Napisano 21 Stycznia 2014 Share Napisano 21 Stycznia 2014 Model jak ta lala, mi się podoba!!! Zwiezda jest wymagająca ale jak się przyłożysz do niej to daje świetne efekty. Coś na zasadzie nie taki diabeł straszny jak go malują . Pozdrawiam Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazylms Napisano 21 Stycznia 2014 Share Napisano 21 Stycznia 2014 Bardzo udany model, jedynie rdza na zadku mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawekmalysek Napisano 22 Stycznia 2014 Share Napisano 22 Stycznia 2014 Ciekawy model, fajne zimowe wdzianko chociaż te rdzawe zacieki psują efekt, niestety "gąski" masz założone na odwrót......szkoda że nie wymieniłeś lufy na np. RB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...