KARPIU Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Witam, chciałbym wam zaprezentować jeden z pierwszych moich modeli. Przepraszam,że jakoś zdjęć i tło ale cyfrówka była pożyczona no i jakoś tak nie umiałem nią zrobić porządnych zdjęć . Proszę o komentarze i wytyczenie moich błędów abym mógł rozwijać moje zdolności. Nie dawałem washa itp bo dopiero z tym raczkuje i nie chciałem "zniszczyć" moją nieudolnością takiego modelu. Dodam tylko, że wszystko malowane było pędzelkiem i akrylówkami. Cytuj
jachud3 Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 nie znam się dobrze na pancerce ale dla mnie bomba jedyne co bym dodał to jakieś błocko na gąskach... ogólnie ekstra Cytuj
tomek14147 Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Ładny model, ładnie pomalowany i czysto sklejony. Fotki też dają radę. Ogólnie pod względem warsztatowym nie ma się do czego przyczepić, tylko washa i drybrusha brakuje do pełnego szczęścia. Pozdrawiam Cytuj
Pafica Napisano 5 Października 2008 Napisano 5 Października 2008 Fajnie, gdybyś tylko: a) Dał washa b)Lekko sponiwierał układ jezdny. Poza tym nieźle to wygląda, ładny syfek na "pace" Cytuj
KARPIU Napisano 5 Października 2008 Autor Napisano 5 Października 2008 Mam zamiar jeszcze dodać błotko do gąsek, ale dopiero zaczynam testować jak to zrobić i z czego xD. W następnych moich pracach na pewno wezmę się wreście za washa, muszę jeszce tylko poszperać po necie jak to się robi no i popróbowac na jakimś tam złomie modelarskim, thx za komentarze, pozdrawiam Cytuj
Aleks Kornafel Napisano 5 Października 2008 Napisano 5 Października 2008 A te białawe zacieki co mają grać? Układ jezdny wygląda jakby go przed chwilą wypucowali na błysk a zapomnieli o reszcie tanka. Cytuj
93mati Napisano 5 Października 2008 Napisano 5 Października 2008 Mnie się podoba, tym bardziej, że to jeden z pierwszych muszę jeszce tylko poszperać po necie jak to się robi Tutaj na forum możesz dużo znaleźć: viewforum.php?f=104 Cytuj