Skocz do zawartości

greatgonzo

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2 997
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana greatgonzo w dniu 22 Stycznia

Użytkownicy przyznają greatgonzo punkty reputacji!

Reputacja

1 372 Excellent

3 obserwujących

Informacje

  • Skąd
    Giżycko
  • Zawód
    Architekt

Ostatnie wizyty

3 384 wyświetleń profilu
  1. Ja nie mam z Tobą kosy. Wszystko jest cool. Wyraziłeś jakąś opinię i ta opinia mnie zainteresowała. Chciałem poznać szczegóły. Przy okazji, jeśli Cię to interesuje to zrobiłeś dość popularny błąd w rozmowach, zakładając i zgadując jakieś ukryte przesłanie w moich pytaniach, zamiast po prostu odpowiedzieć. Wałkowany tu temat jak działa firma produkująca zestawy do budowy modeli i jak powinna działać niezbyt mnie zajmuje toteż tego tematu nawet nie tknąłem.
  2. Zaczynam odnosić wrażenie, iż uważasz, że im bardziej będziesz enigmatyczny, tym bardziej zasadne będzie to co mówisz. Pytałem jak Ty definiujesz katastrofę wizerunkową, a nie jak być może robi to HKK. Wolałbym zwykłą odpowiedź niż rebus. W dodatku wg mnie nierozwiązywalny. Tym bardziej, chętnie poznam jak tworzysz taką definicję na podstawie wspomnianego jego postu, bo dla mnie jest to zadanie niemożliwe do wykonania. Nie chcesz ze mną gadać, to nie. Świat się nie zawali. Ale jak byś się zdecydował to poproszę bezpośrednio w temacie. Zawoalowane przesłania już mnie zniechęciły.
  3. Rzeczywiście niepotrzebnie skupiam się na Twoich słowach. Zrobiło się bez sensu. Nie, to nie. Ciekawy byłem, nic bardzo istotnego.
  4. Zakładając, że nie przebije się ze swoją historią, że jest lepszy, to jak się to przełoży na katastrofę wizerunkową? I w ogóle czym jest katastrofa wizerunkowa, skoro już o tym mowa?
  5. Fabryczne. Wprowadzenie płetw skutkowało również przygotowaniem fabrycznych kitów do montażu na do tej pory wyprodukowanych samolotach. W wytwórni i poza nią.
  6. Wszystkie wersje D były z płetwami. W kilku odmianach.
  7. Cool. Sporo ciekawostek, parę zasadzek, będzie widowisko! W ogóle 363rd prezentuje trochę dość niekonwencjonalnych oznakowań.
  8. Dlaczego? Wystarczy odsunąć limuzynę i wszystko będzie się zgadzać :). To ogólna zasada dotycząca amerykańskich myśliwców z okresu. Zarówno Army jak i Navy. Piszę o myśliwcach, bo co do reszty nie mam informacji. Wszystkich samolotów z okresu nie widziałem, ale też z wyjątkiem od zasady, jak do tej pory, się nie spotkałem. Jest kilka zdjęć, które dają podstawy do spekulacji, że tam jest inaczej, ale tylko do spekulacji i zawsze można wtedy obronić zasadę jakością zdjęcia, czy warunkami oświetleniowymi. Racjonalnie obronić. Za to gdy zdjęcia są jednoznacznie czytelne - nie ma żadnych wątpliwości. Manuale temat pomijają. Aha, zasada, oczywiście, nie mówi, że OD, tylko że w tym miejscu kontynuowany jest kamuflaż.
  9. I preshading poszedł... . Jakieś planowanie budowy modelu na ogól się przydaje. Przestrzeń pod limuzyną - OD.
  10. Srebrne nity na kamuflaż to niekonwencjonalny pomysł. Z mojego punktu widzenia to realne utrudnienie budowy i spore ryzyko złego efektu.. Nie widzę sensu w takiej procedurze, ale wiadomo, nie ja to robię.
  11. Ale reflektor za wnęką podwozia miał. I śmigło CE, owszem, ale symetrycznego paddleblade'a. Silnik w P-47 jest widoczny na tyle, by dostrzec niezgodności wersji z oryginałem, więc to też jest obszar do zadbania. Na Thunderbolta miło popatrzeć, nawet brazylijskiego ;). Na obu skrzydłach, raczej.
  12. greatgonzo

    Frajdolarzerka

    TADAAAMMM!! Tadam sradam. Dopiero po naklejeniu wszystkich nitów przyszło opamiętanie, że ta ścianka jest zrobiona zupełnie bez sensu. Do modelu się nie nadaje, a jedynie: Także ten, pogodnych świąt!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.