Jump to content

gajur

Members
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=36627 Bardzo ciekawy, bo jest też polski, którego istnieje zdjęcie: http://derela.pl/austin2p.htm
  2. , Nic dodać nic ująć Stojkovic - za pomysł i wykonanie Pozdrawiam
  3. Mój błąd, ten z pierwszego zdjęcia pasował mi do lat 2011-2012, i powinien mnie zastanowić kamuflaż
  4. No... nie te same, główna różnica to wieża, a konkretne jej boki z tyłu - inny kształt (gdzieś miałam zdjęcia i diabeł ogonem nakrył), mniejsza różnica światła i chyba jeszcze coś, nie pamiętam. Poglądowe rysunki z instrukcji Tiger Model
  5. Moim skromnym zdaniem robienie antypoślizgu na współczesnych Ruskach może przynieść efekt odwrotny od zamierzonego, tzn wyjdzie za grubo. Jak popatrzysz na zdjęcia, to w skali 1:35 antypoślizg na Ruskach (to samo T-14, czy T-15 vide zdjęcie) powinien wyglądać jak meszek, natomiast tekstura ze specyfiku ze zdjęć nada się do współczesnych Niemców, czy Amerykańców (na którym jest nota bene zaprezentowana). Pozdrawiam
  6. Najprawdopodobniej czeka Cię wymiana cylindra, pierścienia tłokowego i uszczelnienia. A tu adres do sklepu z częściami zamiennymi: https://www.aerograf-fengda.pl/. Pozdrawiam.
  7. Kamilu nie traktuj mojego wpisu jako formy przytyku. Temat kosza mi rzeczywiście uciekł. Model mi się bardzo podoba, i powtórzę: "Ale jak zaznaczyłem wcześniej, to wolna interpretacja i wybór należy do Ciebie". Pozdrawiam
  8. Dla mnie bardziej przekonujący jest tył pojemnika na łuski z modelu z linku, który Ci podesłałem. Tam też jest wolna interpretacja i wykonawca również narzeka na brak dokumentacji, ale bardziej logiczne (dla mnie) jest dorobienie przez Serbów całego pojemnika z blachy, niż sztukowanie go z częściowo z blachy i oryginalnej siatki. Na pewno wypada zwęzić tylne pionowe blachy i podwyższyć podstawę km. Nie wiem też, czy z tyłu nie powinno być zamknięcia osłony z gumy, gdyż na zdjęciu nie ma żadnego prześwitu (chyba że jest zasłonięty przez plandekę), chociaż zdjęcie lotnicze przemawia za Twoją int
  9. Podeślę Ci link: http://www.scaledracula.com/ bo widzę, że ktoś robi ten sam model (sugerując się pierwszą fotografią). Pozdrawiam.
  10. Jako, że też się szykuję do tego brzydala, to poszperałem po necie i jest tam trochę ciekawych zdjęć. Tu masz trochę zdjęć szczegółów: http://landships.activeboard.com/t28870738/holt-75-artillery-tractor/ Pozdrawiam.
  11. Odpowiedź z MiniArt: "Hello Grzegorz, Thank you for contacting us. Your request for receiving additional/corrected details and new PE parts for kit 35162 accepted. Sending of parcels will begin from 15.06.2018 You will receive notification with tracking number when it will be available. From all MiniArt's Team, we would like to say thank you for your interest to our product. For us is important that our customers will be satisfied after purchasing our kits. Best regards, Ben Mirson. Customer Service" i tłumaczenie: (Cześć Grzegorz, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Twoja prośba o otr
  12. Słuszna uwaga odnośnie betonowych płyt. Nawet na poligonie przy szkółce w Bemowie Piskim (gdzie zostałem operatorem takiej) wyrzutnie stały na stanowiskach polowych, ale były w stanie nieskazitelnym. Nie widziałem ich w terenie, bo SPR-y poszły do cywila (ku ogólnej radości wszystkich podchorążych). Niemniej winietka super. P.S. Muszę sobie sprawić ten model, bo łezka się w oku zakręciła. Pozdrawiam
  13. Aerografy H&S "malują same". Najprawdopodobniej (w 99%) masz źle rozcieńczoną farbę (podkład) przez co zatyka się dysza, o czym sam piszesz. Jeśli malujesz farbami akrylowymi, to przy rozcieńczaniu (nawet malując Vallejo Air) obowiązkowo dodaj kilka kropel retardera i to powinno załatwić problem. Pamiętaj, że wielokrotne mechaniczne czyszczenie dyszy doprowadzi prędzej czy później do jej zniszczenia - rozkalibrowania. A do czyszczenia chemicznego wystarczy Cleanlux, czy Sinlux. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.