Jump to content

marskan

Members
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Personal Information

  • Interests
    lotnictwo, numizmatyka
  • Occupation
    informatyk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Film rewelacyjny !!! I wcale nie uważam, że jest za krótki. Jego długość moim zdaniem jest idealna. Może gdyby model był bardziej zdetalowany to film mógłby trwać o 5 minut dłużej, ale nie aż pół godziny. Podoba mi się, że wstawiłeś opis zastosowanej chemii i sposób w jak to zrobiłeś. Uważam, że wykazałeś się kunsztem tak modelarskim jak i montażysty filmowego i reżysera w jednym. Czekam na kolejne filmy, ja akurat modeli w 1/72. Pozdrawiam
  2. Myślałem, że to 1/48 i dopiero ostatnie zdjęcie - z buteleczką kleju - skłoniło mnie do sprawdzenia w nagłówku postu jaka to skala. Piękny model, doskonałe wykonanie.
  3. Świetny model !!! Podoba mi się dbałość o detale przy wykończeniu: zacieki, kurz, rdza..itd. Fajny. Widać, że trochę pojeździł.
  4. Rozcieńczam, bo wtedy mam większą kontrolę nad nanoszeniem - być może dałoby się bez rozcieńczania - jednak nie testowałem. Używam rozcieńczalnika HATAKA, kupiłem bo mam też troche farbek tej firmy. Możliwe jednak, że rozcieńczalniki inny producentów też będą się nadawały - zwłaszcza te stosowane przez Ciebie do Humbrolli.
  5. Hataka ORANGE - mała buteleczka 17ml, co w przypadku modeli w 1/72 wystarczy Ci na kilka modeli kosztuje ok. 14 zł. Ja jestem z niego zadowolony. Hataka Hobby HTK-XP07 Matt Lacquer Clear
  6. Dobrze, że na zdjęciu położyłeś zapałkę. Na zdjęciach modeli tej skali warto to robić, bo wtedy dopiero widać jak są małel i można docenić wysiłek modelarza związany z uzyskaniem realnego ich wyglądu. Model bardzo fajny.
  7. Fajnie zrobione rozjaśnienia, rdzawe odpryski, ale są też i w kolorze rozjaśnionego podkładu, rdzawe zacieki, błoto z umiarem. Nic nie przesadzone moim zdaniem. Jak ktoś tak robi pierwszy czołg w tej skali to zachęcam do robienia kolejnego, bo spodziewam się rewelacyjnych modeli. Ten mi się bardzo podoba. Model jest świetny. Gratulacje.
  8. Ja robię wszystko tak samo z tą małą różnicą, że nie kładę na gazetę - ale nie sądzę, aby w tym był jakiś problem. Jeżeli kalka nie chce pływać nakładam pędzelkiem kilka kropli płynu więcej. Może po prostu za cienko smarujesz płynem "pod" i on zbyt szybko wysycha ? Nie wiem jak to wytłumaczyć inaczej. Ja w Twoim opisie nie widzę błędów, więc to jedyne co mi przychodzi do głowy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.