Jump to content

johnrambo

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by johnrambo

  1. Ja malowałem swojego t-55 Tamiya XF 51 - ale ten kolor strasznie dziwny jest i poszedł do mycia. Później zastosowałem A. mig 056 i ten jest fajny, bo takich zielonych ruskich to u nas nigdy nie widziałem .
  2. Nie ma już, ja u siebie nie miałem - napisałem do Menga i dostałem odp. - że był tylko na początku.
  3. Ale co Masz na myśli "Może ktoś mógłby mi na tej fotce wskazać gdzie one się znajdują? " ?
  4. Gogle bez przeźroczystej szybki nie przejdą w tej skali.
  5. Kurcze jakoś dziwnie wyszło to malowanie, wydaje mi się, że malowanie trzeba będzie dokończyć :) . Potencjał jest ale jakiś wash, cieniowanie by się przydało na to wszystko.
  6. Kurcze - niby taki zacofany kraj, a modele dobre jakościowo wypuszczają co miesiąc i jeszcze fotki wysłałą . Zdumiewające
  7. Sprawa malowania nie jest oczywista - ja przechodzę z mr.hobby i tamiyi na migi - czyli zupełnie odwrotnie . Trzeba tylko mało rozrabiać i mocno rozcieńczyć. Warto chociaż spróbować dla samego siebie, bo dostępność kolorów i powtarzalność oraz w miarę dokładne dawkowanie dzięki butelce jest naprawdę komfortowe.
  8. Super porównanie, dziękuję , bo mam pomalowaną podkładem Tamiyę i ...czekałem co dalej zrobić. Jestem mocno rozczarowany Trumpeterem :( i zarazem podziwiam Japończyków.
  9. Model umyty, uzupełniłem kilka spawów, czasami widzę, że niektórzy w zaznaczonym miejscu dają przewód do reflektora - czy to jest prawidłowe ?
  10. Kurcze, cała ciężka praca inżynierów z Chin poszła w p....u . Po tym całym wygładzeniu wyszła Tamiya czy jednak trochę lepszy będzie ?
  11. Ja używam zmywacza do farb akrylowych Wamod ( spr. ostatnio już 3 razy - t-55, Mausx2) i jest OK (aerografem oszczędniej wychodzi niż nakładanie pędzelkiem), wszystko schodzi , próbowałem też alkoholem izopropylowym to bardzo słabo schodziło ( mr.hobby C) i tak w kóncu Wamodem musiałem się wspomóc.
  12. Nie jest zły - wygląd prawie jak Tamiya, a i tak wszystko zależy od malowania na końcu. Z łatwych rzeczy : możesz z drutu zrobić uchwyt jak w prawdziwym
  13. Jak na drugi model to poszło słabo, nie przykładałem się, bo szkoda zachodu - Jestem rozczarowany tym modelem - Tamiya się nie przyłożyła. Wydaje mi się, że poziom gorszy od t-72 z 1992 roku - tu nie ma nawet wnętrza otwartego włazu (będę robił jeszcze figurkę). W ogóle brak wielu szczegółów (peryskopy i takie tam drobne elementy). Malowanie nie dokończone, bo sam nie wiem jak to dalej ruszyć. Próbowałem na Mausie pigmenty- ale nie pykło :D i wczoraj poszedł do mycia Wamodem. Tak sobie myślę - może tylko psiknę "kurzem" koła i boki ? Zostało jeszcze wiele do dokończenia i poprawienia (szkł
  14. Zaczynam od nowa - przyklejałem liście na Sand & gravel glue i przy okazji pigmentami doprawiałem - niestety z rozpędu też na klej zamiast Pigment Fixer - wyszła twarda skorupa jak z kryształów . I znowu mycie zmywaczem Wadmodu - trzeba wspierać polski przemysł.
  15. Wieża jaką farbą pomalowana ? Drabina wg. mnie za gruba.
  16. Ok, inna fotka, ale tego elementu niestety nie widać.
  17. Nawet jak rozrywkę i prosto z pudła jak ja - to też można posłuchać (lub nie) innych. Sam zobaczysz czy model wyjdzie lepszy
  18. Bo to jest chyba muzealny na którym Tamiya się wzorowała ale pod chmurką, obecnie jest pod dachem - jeśli to ten sam oczywiście . Ale nie wiadomo czy to prawdziwe malowanie i oznaczenie konkretnego egzemplarza bo wygląda na jakiś mix ze zdjęcia 534, a malowanie w muzeum z numerem 523 obecnie.
  19. :) dzięki za celne uwagi, spróbuję to naprawić.
  20. Dziękuję, kalkomania już niepotrzebna. Dziś wcześniej skończyłem pracę, szybko zrobiłem szablon ze zdjęcia - tak mniej więcej podobny i białą farbą psiknięte - wiadomo, nie jest to profesjonalna robota, a szachownicę wezmę z t55AM2B.
  21. Idzie weekend - będzie światło dzienne do malowania - czy mam teraz pomalować to bezbarwnym błyszczącym, zrobić obicia, biedronkę, zacieki i dopiero matowym na sam koniec ? TAMIYA numer 4778 kalkomanię kupię !
  22. Ten przeźroczysty odwadniacz - odkręcam zawsze po malowaniu (jest mocno wkręcony), wody tam nie ma takiej by spuścić zaworem na dnie, ale jest zaparowany - jak wyschnie to wkręcam
  23. Dobrze, że sklejasz i to lubisz . Przy następnym trzeba utrzymać nerwy przy obijaniu i będzie ok. (akurat Hummer ma budę z alu, a maskę z kevlaru), dodatkowo proponuję farbę Tamiya lub Mr.Hobby w sprayu - lekkie psiknięcia i modeli będzie o klasę lepszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.