Skocz do zawartości

Mi-24V Zvezda 1:72


Czesio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dodam też otwarty luk z akumulatorem z lewej strony i przedział klimatyzacji.

Nadmieniam, że luk akumulatorów jest na przestrzał- po jednym akumulatorze z każdej strony kadłuba.

Czy wersja D zawsze miała "pociętą" osłonę apu ?

Zawsze.

 

Kolory butli niepoprawne:

 

x2.jpg

x1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmieniam, że luk akumulatorów jest na przestrzał- po jednym akumulatorze z każdej strony kadłuba.

Ok, ale otwarty będzie tylko z jednej strony. (najprawdopodobniej)

Kolory butli niepoprawne:

Idą do przemalowania. A jak to jest z przekładnią, zwykle jest szara a na zdjęciach wyżej dwu kolorowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, Robert - trzeba wspominać. Nie do końca rozumiem ten dość powszechny opór przed turkusem interiorem, zwłaszcza jeśli się planuje ciekawy zdetalowany model, a i z warsztatu widać, że jest potencjał, który potem krok po kroku jest trwoniony na drobne ustępstwa, pomimo szerokiej pomocy komitetu doradczego

 

Robert - czy ja dobrze czytam, że nie pokażesz nam Złotego? Nie godzi się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie możemy Autorowi nic narzucać. Ale wtedy uważałbym za rzetelne zaznaczenie na początku warsztatu, że Autor nie prosi o wskazówki. Komitet doradczy podejmuje bowiem wysiłki w postaci szukania zdjęć, podawania receptur na kolory, informacji o technicznych zagadnieniach statku powietrznego, który to wysiłek okazuje się zbędny, czego skutkiem dla innych modelarzy może być to, że nikomu w przyszłości nie będzie się chciało udzielać pomocy, bo i po co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wtedy uważałbym za rzetelne zaznaczenie na początku warsztatu, że Autor nie prosi o wskazówki. Komitet doradczy podejmuje bowiem wysiłki w postaci szukania zdjęć, podawania receptur na kolory, informacji o technicznych zagadnieniach statku powietrznego, który to wysiłek okazuje się zbędny,

Jak już pisałem po prostu NIE MOGŁEM jechać po farbki bo wyniosły by nie one więcej niż model z tegoż powodu że straciłbym dniówkę, jeśli nie pracowałbym teraz to nie było by problemu z pojechaniem i kupieniem wymienionych przez

Pana Roberta farbek w celu namieszania odpowiedniego koloru. Dziś mam wolne z powodu złej pogody więc popracuję trochę nad silnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert - czy ja dobrze czytam, że nie pokażesz nam Złotego? Nie godzi się...

 

Niestety Mikołaj ,nie pokaże bo sprzedałem wszystko ,ale spokojnie kupię w 48 i tego juz pokażę/sprzedałem bo jednak przechodzę na 48kę/

 

sory za offtopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepiej z tych farb:http://studiogekko.blogspot.com/2011/04/eduard-mig-21-cockpit-colour.html

A ja mam wrażenie że gościu tam próbuje dobrać kolor do EDKOWEJ blaszki / który i tak jest skopany / , niż dorobić oryginalny kolor . To co edek proponuje to SF . Wystarczy porównać jej kolor np, z Migiem-21 w Łasku ...

Po przebarwieniu , odrapaniu i łoszu też nam się zmieni odcień .Można by się kłócić jeśli chodziło by o kamo , choć i tu kolor się zmienia w miarę upływu czasu .Najlepiej było by pomalować całość GUNZE Gross Seablue i na to nanieść delikatnie Pale Green , tym bardziej że ten kolor miał wiele odsłon i rzadko trzymał się wyznaczonych ram .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepiej z tych farb:http://studiogekko.blogspot.com/2011/04/eduard-mig-21-cockpit-colour.html

A ja mam wrażenie że gościu tam próbuje dobrać kolor do EDKOWEJ blaszki / który i tak jest skopany / ,...

to jest pewne że tak zrobił tyle że ten edkowy jest znacznie bliższy oryginałowi niż ten MM który jest kompletną porażką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra skończmy już temat farbki,jest taka inna nie będzie. Dziś posiedziałem przy przekładni i silnikach. Co do przekładni starałem się uzyskać układ przewodów taki jak na zdjęciach stronę wcześniej. Silniki na razie bez waloryzacji. Malowane najpierw metalizerem model master brass. potem przód Stainless Steel i dysza Burnt Iron. Wyszło nieźle moim zdaniem teraz fotki :

pict0749a.jpg

pict0753a.jpg

pict0754w.jpg

Fotki nie najlepsze z powodu słabego oświetlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jestem ślepy ale widzę tylko zdjęcia samych osłon a mi chodzi o zdjęcia samego agregatu Ivchenko AI-9 ( sory jak coś przekręciłem), google wyrzuca mi tylko jedno zdjęcie a w książkach które mam ( a mam 6 ) zwykle mało widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miało być bez szpachli, szkoda tylko że miało, nad silnikami brakło mi ok. 1,5mm, kadłub na każdym łączeniu musiał dostać szpachlę...Już mam go powoli dosyć. Kokpit dostanie na 99% blaszki. Dorobiłem też coś co ma przypominać Ivchenko Ai-9 (będzie jeszcze poprawione). wytoczyłem to z wypraski na tokarce yy tzn. wiertarce w imadle Kabelki dostanie po pomalowaniu i będzie jako tako wyglądać (te białe kropki to surfacer) Przez ostatnie dni właściwie tylko szpachluję, szlifuję, klnę, znowu szpachluję itd... Silniki są lżejsze o kilka kabli, przykleję je na końcu bo i tak je urwę podczas prac. Dobra teraz fotki :

pict0790b.jpg

pict0785e.jpg

pict0786.jpg

To be continued.....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.