kreator86 Napisano 3 Listopada 2013 Share Napisano 3 Listopada 2013 Zacny to warsztat mości Panie, azaliż zacny. Ja na swojego M-110C-6 muszę czekać, do świąt - dopiero wtedy otrzymam go oficjalnie. Mój to 1/48 też Edka tylko Profipack cały w nocnym malowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 Metoda prób i błędów będzie moim zdaniem najlepsza. Praktyka czyni mistrza. Jest sens robienia tych zabiegów dla lepszego efektu wykończeniowego. A i przy okazji chyba każdy Bf-110 z Edka ma 2 kadłuby w zestawie do dwóch różnych wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 Z drugiej strony można zakładać dolny wlot powietrza. Dorobiłem do niego siatkę, siateczka pozyskana ze starych słuchawek. To nie tyle wlot powietrza co po prostu chłodnica oleju. Warto za tą siatką dorobić jakiś element imitujący blok tej chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 To ciśnienie jakie ustawiłeś to ciekawa sprawa. Porównaj sobie jakość powłoki po rozcieńczeniu na ciśnieniu ok 1,2. Nie odważyłbym się na 3 bary malować kamo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karambolis8 Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 Generalnie poczytaj jeszcze trochę w poradnikach/na forum o malowaniu aero. Farba/podkład powinny mieć na oko konsystencję mleka. Mój kompresor nawet jak bym chciał, to do 3 atmosfer nie dobija ;) Nie wiem dlaczego się zdecydowałeś na Lifecolor, one są na pewno dobre do pędzla, ale z aero to różnie bywa. Widziałem sporo warsztatów, gdzie farba odrywa się razem z maskowaniem niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 Super,że zacząłes malować AERO.....pewnie nieraz jeszcze cię zaskoczy-aby nie za mocno Sam przyznasz,że to już inne malowanie....generalnie im więcej malujemy,tym więcej się uczymy.....póżniej już człowiek maluje intuicyjnie .....ogólnie staram się używać akryli,bo szybciej się myje AERO i ogólnie szybsze jest schnięcie,a wiesz jak to człowiek .....2lata i następny model...3 lata i nastepny model ...życzę dużo radosci przy posługiwaniu się tym przyrządem i coraz to lepszych modeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 ooooo....już jestem ciekawy,co to takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 4 Listopada 2013 Share Napisano 4 Listopada 2013 Pewnie nie tylko ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 6 Listopada 2013 Share Napisano 6 Listopada 2013 moim zdaniem jest całkiem ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman Napisano 6 Listopada 2013 Share Napisano 6 Listopada 2013 Przepraszam, czy niedoszlifowanych łączeń gondol silników i poszarpanych otworów wylotów łusek nikt nie widzi? Fajnie, że bawisz się w dorabianie części z przewagą dodatków własnych, ale przy niechlujnym klejeniu i malowaniu idea taka nie bardzo ma dla mnie sens. P.s. Jak na pierwsze malowanie aerografem wyszło nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman Napisano 6 Listopada 2013 Share Napisano 6 Listopada 2013 Też zauważyłem więcej niedociągnięć, ale te ewidentnie rzucają się w oczy, poza tym nie chodzi o żadną wyliczankę, ale o wyrobienie w warsztacie pewnych nawyków. Trochę szybko poleciałeś z tymi kalkami, a teraz już trudno o poprawki powłoki malarskiej bez ich uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 8 Listopada 2013 Share Napisano 8 Listopada 2013 Nie poddawaj się. Gdzieś wyczytałem taką oto sentencję : Sklejaj to co lubisz, sklejaj tak jak uważasz za stosowne, ale najważniejsze miej z tego radość ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 8 Listopada 2013 Share Napisano 8 Listopada 2013 Przechodzi kolega na pancerkę ? Fakt, że zimowe kamo jest trudne, ale wychodzi kolega obronną ręką. Mój Me-110 to nocny łowca cały czarny. I tu przy okazji pytanie : całego czarnym H33 czy może być potraktować go antracytem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seba77 Napisano 10 Listopada 2013 Share Napisano 10 Listopada 2013 Widzę że coraz lepiej się prezentuje. Ciekawe kiedy zobaczę galerię. Kamo wyszło bardzo fajnie. Każdy ma na to inny patent. W Twoim wykonaniu jest świetnie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 11 Listopada 2013 Share Napisano 11 Listopada 2013 czytałem o szpachlówce. Wamod w tragicznym stopniu zmniejsza swoją objętość.Do tego kruszy się i odpada z modelu.Najlepiej nadaje się do wyrównywania łączeń typu ster-kadłub czy zalewania wnęk podwozia po jakiejś ingerencji ale na pewno nie jako szpachlówka do styków połaczeń. Tutaj zdecydowanie polecam Tamiya a do większych ubytkõw masy dwuskładnikowe. A messer ładnie wygląda po malowaniu.W razie czego pamietaj ,ze mam osę w kalkach gdybyś chciał poprawiać malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 13 Listopada 2013 Share Napisano 13 Listopada 2013 Luftwaffe miała najciekawsze schematy malowania. Bardzo wymyślne i na swój sposób twórcze. Oczywiście ich odwzorowanie chwilami sprawia sporo problemów jednak odwzorowanie daje sporo frajdy. A mnie się podoba Twój Bf-110. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 14 Listopada 2013 Share Napisano 14 Listopada 2013 To,że zacząlem robić śmigłowce,nie znaczy,że tylko one ...wiele maszyn mi się podoba...i twój Messerschmitt też ....ta koncepcja z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 14 Listopada 2013 Share Napisano 14 Listopada 2013 NO TAK....ROZUMIEM......To ojciec z Krakowa do pracy w TOPR nie miał tak daleko....więc ja chyba na półce miałbym same SOKOŁY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kreator86 Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 Klimatyczne fotki Bfki. Jeśli mogę coś zauważyć to drut anteny wydaję się na tych zdjęciach lekko luźny. A zdjęcie godne tapety na pulpicie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xellus Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 Pa Razo: wujek był pilotem TOPRu. Nie zauważyłem wcześniej, że kolega z Krakowa - miło pozdrowić Ziomka! Ja też z Krakowa, ale obecnie na rubieży, pod Babią Górą - więc klimaty górskie i wysokogórskie bardzo mi bliskie!! Śmigłowiec TOPRu czasem przeleci nad Zubrzycą - ale radocha!!! pozdrowienia (sorry za tę prywatę trochę nie na temat wątku!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 A ja też czytam...sorry PaRazo.....to wujek latał w TOPR, a nie tata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 dlatego za Mi-24 się narazie nie biorę...bo pewnie bym go robił z rok przynajmniej....a gdzie modele modelarzu? zapytają znajomi...tyle o nich gadasz,a tu dwie sztuki w porywach do trzech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 Co do modelu Sokoła.....no lubię ten kształt...wręcz modelarsko pożądam...ale niestety,czy ktoś coś kiedyś wypuści w 1/48?????.....tego nie wie nikt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 Turbo Po belfrowsku się przyczepię - sprężarka mechaniczna, nie turbo. To, że promieniowa, tak jak w większości turbosprężarek, to nie znaczy że od razu turbo. Napędzana od wału silnika, nie spalinami. ;) Poza tym wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławekb Napisano 15 Listopada 2013 Share Napisano 15 Listopada 2013 Adamie...uwierz mi...kiedyś kleiłem kartony w 1/33 i poprostu lubię większe skale-gdy wypuścili Puszczyka i Mi-2-stwierdziłem,że ta skala jest dla mnie w sam raz-już na niej dużo widać gołym okiem,ale z podziwem patrzę na modele np.Mikołaja i zastanawiam się jak to możliwe :...Sam jednak wolę przynajmniej 1/48...nawet nie wiem czy na bazie wycinanki w 1/33 nie wezmę się za SM-2 czy MI-1...a może i MI-2....i będe je rzeżbił w plastiku .....to też dla mnie jakieś wyzwanie i chęć posiadania akurat tych właśnie maszynek.....w sumie to i SOKÓŁ jest wydany w 1/33.....ale on akurat jak na moje nowe koncepcje,wymagałby wieeeeeele pracy.....koncepcję na takie modelowanie gdzieś tam w głowie sobie układam...ala narazie i czasu i samozaparcia brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.