Skocz do zawartości

MI-17-1V 6109 z PKW Afganistan 1/35 Trumpeter


Flachenty

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 299
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziś powalczyłem z lewymi drzwiami.

Kładłem kolory tak jak w oryginale żeby uzyskać odpowiedni efekt i w sumie chyba nieźle wyszło, a przy okazji przetestowałem farbę zieloną dedykowaną do polskich 17-tek produkcji Tomka Bilkiewicza (wielkie dzięki Tomku !) i muszę przyznać, że jest świetna

 

DSC_2477.JPG

DSC_2479.JPG

DSC_2480.JPG

DSC_2484.JPG

DSC_2486.JPG

DSC_2489.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajna ta zieleń...myślę,że trafna,choć często zależy wszystko od światła,bo jak się patrzy na te same nieraz maszyny,to też na zdjęciach różnie wychodzi....możesz zajrzeć do mojego SW-4 w galerii-tam użyłem pactry 29.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorek na Puszczyku spoko. Jest wiele tematów które mają wpływ na kolor końcowy. Puszczyki są prawie sterylne z kolei 17-ki jako woły robocze i kopciuchy wyglądają trochę inaczej, że o Afganie nie wspomnę w dodatku egzemplarze 6108-6112 do Polski dotarły żółte jak kurczaczki co też ma wpływ na końcowy efekt.

 

Mi17_SP_6112_1.jpg

37918_1295477610.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się poprawi. Co do oliwki w rzeczywistości jest ciemniejsza i dodatkowo ściemnieje po washowaniu. Sama farba jest dobrana do oryginału z puszki ale jak już pisałem ostatnie sztuki były żółte w związku z tym w efekcie są nieco jaśniejsze od reszty (oczywiście w wersji na czysto bo jak się okopcą i zapiaszczą to już nie ma wielkich różnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. To jak wytłumaczysz, że elementy które były szare w żółtku są ciemniejsze w zielonych, elementy dodatkowego opancerzenia mają jeszcze inny odcień, a na jednym ze zdjęć które mam w bardzo dużej rozdzielczości widać parę uszkodzeń powłoki lakierniczej gdzie ewidentnie wychodzi żółty kolor ?

 

Wytłumaczenia na obicia mam dwa, jakiś partacz fatalnie położył podkład i odłazi z podkładem. Z drugiej jednak strony tyle dodatkowych warstw farby jest bez sensu ponieważ przy tej wielkości śmigłowcu warstwa podkładu który przykryje żółty kolor będzie ważyć ok.40-60 kg plus do tego kolor bazowy ok. 30-40 kg, czyli właśnie zmniejszyliśmy maksymalną ładowność o 70-100 kg. Trochę to rozrzutne, bo na pewno nie darli żółtego do blachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możemy sobie tyko teoretyzować. Może w bumarach iracki kamuflaż zjechali do koloru bazowego lub dali więcej oliwki żeby zakryć przejścia kolorów ? Cholera wie, trzeba by to zobaczyć z bliska Wiem za to, że przy malowaniu migów używaliśmy bardzo dobrze kryjącej farby w minimalnych ilościach, ale tam było łatwiej bo szare na szarych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz się tam czasem "pomylić" i wymalować na tych MiG-ach porządnych polskich szachownic?

I oczywiście fotki zrobić, żeby potem można było model prawidłowy zrobić jak polityki każą z powrotem przemalować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..ciekawe projekty powiadasz?.........no tak,tylko ja taki ciemniok lotniczy

 

To ja też chce :P ja żem ciemniok jakich mało i znam pisenke

"łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje Prezes naszego klubu"

 

Nadaje się ???

 

znaczy się Ja , nie piosenka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.