Skocz do zawartości

vxvx


siem tasiem

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeżeli ktokolwiek ma się tu merytorycznie/pomocniczo wypowiedzieć, to musisz zamieścić zdjęcia a nie linki. Na forum jest cały wątek jak to zrobić - wystarczy poszukać.

 

Pozdrawiam

Messer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytuł wątku roboczy. nie chciało mi się pisać po 1 w nocy ;-). przepraszam za chaos spowodowany zamieszczeniem zdjęć. nie jestem informatykiem i nie miałem dotąd styczności z jakimkolwiek forum tym bardziej zamieszczaniem zdjęć. diorama będzie przedstawiać patrol radziecki, który natknął się na porzucony sprzęt niemiecki w okolicach stalingradu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytuł wątku roboczy. nie chciało mi się pisać po 1 w nocy ;-).

To po co w ogóle coś wrzucałeś o pierwszej w nocy, skoro Ci się nie chciało? A poza tym na forach można używać opcji "edytuj", tak jeżeli chodzi o tytuł, jak też o własne posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo śmieszne jacy wy wszyscy mądrzy... ojojoj. zamiast szydzić i pomoglibyście koledze. ale czego się spodziewać... lepiej szydzić i wyśmiewać się jak już wspomniałem nie jestem informatykiem i z tą dziedziną informatyki nie miałem do tej pory nic wspólnego. proszę o odrobinę wyrozumiałości i cierpliwości, sensowną i konstruktywną krytykę a nie jakieś bzdetne przytyki typu "granat " itp. wszyscy jesteśmy mądrzy... jeśli nie o nas idzie... cały czas się uczę i tyle. dziękuję za zrozumienie

1669325

1669325

 

1669325

 

1669325

 

1669325

mam nadzieję, że teraz będzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem informatykiem i z tą dziedziną informatyki nie miałem do tej pory nic wspólnego
No tak, tu sami informatycy na forum...

 

proszę o (...) sensowną i konstruktywną krytykę

- Przeczytaj REGULAMIN FORUM