Skocz do zawartości

M41 Walker Bulldog 1:35 Prośba o pomoc


Trauti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Niniejszym otwieram swój pierwszy warsztat z modelarstwa w życiu. Moim pierwszym modelem będzie w/w w tytule M41 Walker Bulldog w skali 1:35. Generalnie mam już prawie wszystko czego potrzebuję do rozpoczęcia prac nad modelem. Komentarze i pomoc merytoryczna mile mile widziane. Jutro zaczynam

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

przysiadam do prac z modelem i mam już pytanie odnośnię odtłuszczania go. Odtłuszczam model dopiero po sklejeniu czy wszystkie ramki przed rozpoczęciem prac z modelem?

 

Sprzedawca w sklepie zasugerował mi, że w przypadku mojego modelu i faktu, że jest to mój pierwszy model(również z powodu czynniku ekonomicznego) nie stosować w nim podkładu. Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jeszcze początkujący w tej "branży" ale zawsze daje podkład pod farby akrylowe, znacznie lepiej trzymają się potem na modelu. Pewnie przyjdzie Ci jeszcze ochota żeby nieco "zdewastować" (nadać mu śladów używania) model więc dobrze by było aby farba mocno się trzymała. Zawsze odtłuszczam cały sklejony model przed malowaniem podkładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozpocząłem prace nad modelem. Poniżej fotki z efektem moich prac. Myślę, że nie jest najgorzej, ale mogło być lepiej

 

2.jpg

 

3.jpg

 

Jak usunąć pozostałości po kleju, które widać na powyższych zdjęciach? Jak te miejsca ładnie wykończyć?

 

4.jpg

 

5.jpg

 

Ta sama historia...

 

6.jpg

 

7.jpg

 

Tak to wszystko na tą chwilę wygląda. Czekam na opinie i sugestie.

p.s: Ręce trzęsły mi się czasami jak diabli Nie wiem czy ze stresu, żeby czegoś nie zepsuć, czy z podniecenia Niektórzy mówią, że to starość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przeszlifuj wszystkie elementy, bo widać miejsca łączenia form (ten naddatek, tworzący wypukłą linię).