Ripper1 Napisano 13 Listopada 2014 Share Napisano 13 Listopada 2014 (edytowane) Poniżej prezentuję model wykonany z zestawu TAMIYA w skali 1:48. Malowanie - pilot Eugeniusz Horbaczewski dowódca 315 dywizjonu RAF Tak to wygląda. Proszę o konstruktywną krytykę. W następnej kolejności zabieram się za model samolotu FW 190 D-9 "Dora". Zapraszam wszystkich do warsztatu, pomocy i dzielenia się opiniami przy produkcji Edytowane 30 Stycznia 2018 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 13 Listopada 2014 Share Napisano 13 Listopada 2014 Kółko ogonowe masz wklejone tył na przód, kalki mogłeś nieco dłużej pomoczyć w płynach bo nie wszędzie powchodziły w linie podziału i to chyba na tyle z czepiania. Ogólnie się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Share Napisano 13 Listopada 2014 Kółka nie da się wkleić odwrotnie ponieważ pozycjonują go dwa otwory, jeden większy i drugi mniejszy. Ale dzięki za uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1970 Napisano 13 Listopada 2014 Share Napisano 13 Listopada 2014 Fajny, podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 13 Listopada 2014 Share Napisano 13 Listopada 2014 Kółka nie da się wkleić odwrotnie ponieważ pozycjonują go dwa otwory, jeden większy i drugi mniejszy. Ale dzięki za uwagi Coś jest tak czy inaczej nie halo, bo ono strasznie mocno do przodu przesunięte. Powinno się znajdować mniej więcej w połowie długości pokryw luku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Share Napisano 13 Listopada 2014 Zgadza się i generalnie powinno trochę więcej wystawać No cóż sprawdziłem jeszcze raz i okazało się, że złamały się obie osie i kółko siadło. Trochę pracy z wiertłem i drutami i będzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sat Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Co to za podstawka pod samolocik? Bardzo przydatna jak widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte. To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna. Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami. Pozdrawiam, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Co to za podstawka pod samolocik? Bardzo przydatna jak widzę. jest to typowa podstawka firmy TAMIYA Edytowane 31 Marca 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte.To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna. Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami. Pozdrawiam, Maciej Problem ten był poruszany w trakcie warsztatu. Klapy o których wspominasz były otwierane podczas wypuszczania podwozia po czym zamykane na czas lądowania. Po wyłączeniu silnika i sprężarki, kiedy ciśnienie w układzie hydraulicznym spadło, klapy te otwierały się pod wpływem własnego ciężaru stąd też w ten sposób prezentowane są wszystkie Mustangi stojące tak jakby na lotnisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 jakim kolorem malowałeś kokpit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 jakim kolorem malowałeś kokpit? Mr hobby H58 z odrobiną Tamiya X8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Problem ten był poruszany w trakcie warsztatu. Klapy o których wspominasz były otwierane podczas wypuszczania podwozia po czym zamykane na czas lądowania. Po wyłączeniu silnika i sprężarki, kiedy ciśnienie w układzie hydraulicznym spadło, klapy te otwierały się pod wpływem własnego ciężaru stąd też w ten sposób prezentowane są wszystkie Mustangi stojące tak jakby na lotnisku. Nie zaglądałem, przeprasam. Niemniej, to żart, prawda? Pozdrawiam, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 A co takiego zabawnego jest w tym, że jak nie ma ciśnienia w inst. hydraulicznej, to trzony siłowników są wyciągane z cylindrów pod wpływem ciężaru przymocowanych do nich elementów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Jakie to logiczne.. Życzę dalszych sukcesów w dedukcji i pozdrawiam, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte.To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna. Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami. Pozdrawiam, Maciej Można na fotkach z epoki zobaczyć wiele parkujących P-51 z tymi klapami w pozycji opuszczonej. Edytowane 31 Marca 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 Można mnożyć takie przykłady, na zdecydowanej większości zdjęć klapy występują w pozycji otwartej z jakiej by to nie było przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Życzę dalszych sukcesów w dedukcji i pozdrawiam,Maciej Obędzie się w tym temacie bez twojej troski, śmieszku internetowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 A zauważyłeś ją tu? "Śmieszka" pozostawiam bez komantarza. Skoro sprawia Ci to frajdę.. Pozdrawiam, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Cudze silenie się na ironię sprawia mi sporo radości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 31 Marca 2015 Share Napisano 31 Marca 2015 Czemu przy literce G białe pasy mają takie uskoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 31 Marca 2015 Autor Share Napisano 31 Marca 2015 Czemu przy literce G białe pasy mają takie uskoki ponieważ obszar wokół litery kodowej na tym samolocie nie był zamalowany pasami inwazyjnymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 1 Kwietnia 2015 Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Ale według zdjęć nie powinno byc takiego uskoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czsochaj Napisano 1 Kwietnia 2015 Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Jakich zdjęć? A może według filmu który akurat pokazuje tę maszynę (FB382)? Jest wokół litery ,,G" taki uskok, nie tylko na tym mustangu, ale i na PK-A też . Czyli wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 1 Kwietnia 2015 Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Jakich zdjęć? A może według filmu który akurat pokazuje tę maszynę (FB382)? Jest wokół litery ,,G" taki uskok, nie tylko na tym mustangu, ale i na PK-A też . Czyli wszystko w porządku. Jaki uskok, krzywo namalowane pasy inwazyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.