Skocz do zawartości

NA RAF Mustang III - 1:48 Eugeniusz Horbaczewski


Ripper1

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej prezentuję model wykonany z zestawu TAMIYA w skali 1:48. Malowanie - pilot Eugeniusz Horbaczewski dowódca 315 dywizjonu RAF

HorbaczewskiE_4.jpg

 

l0llLZ.jpg

 

D0P13S.jpg

 

6P2aA9.jpg

 

uM4oi8.jpg

 

AgGCW9.jpg

 

s15dCQ.jpg

 

ZQBcQE.jpg

 

NrA7LG.jpg

 

 

Tak to wygląda. Proszę o konstruktywną krytykę.

W następnej kolejności zabieram się za model samolotu FW 190 D-9 "Dora". Zapraszam wszystkich do warsztatu, pomocy i dzielenia się opiniami przy produkcji

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kółka nie da się wkleić odwrotnie ponieważ pozycjonują go dwa otwory, jeden większy i drugi mniejszy. Ale dzięki za uwagi

Coś jest tak czy inaczej nie halo, bo ono strasznie mocno do przodu przesunięte. Powinno się znajdować mniej więcej w połowie długości pokryw luku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte.

To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna.

Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami.

 

Pozdrawiam,

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte.

To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna.

Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami.

 

Pozdrawiam,

Maciej

Problem ten był poruszany w trakcie warsztatu. Klapy o których wspominasz były otwierane podczas wypuszczania podwozia po czym zamykane na czas lądowania. Po wyłączeniu silnika i sprężarki, kiedy ciśnienie w układzie hydraulicznym spadło, klapy te otwierały się pod wpływem własnego ciężaru stąd też w ten sposób prezentowane są wszystkie Mustangi stojące tak jakby na lotnisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ten był poruszany w trakcie warsztatu. Klapy o których wspominasz były otwierane podczas wypuszczania podwozia po czym zamykane na czas lądowania. Po wyłączeniu silnika i sprężarki, kiedy ciśnienie w układzie hydraulicznym spadło, klapy te otwierały się pod wpływem własnego ciężaru stąd też w ten sposób prezentowane są wszystkie Mustangi stojące tak jakby na lotnisku.

Nie zaglądałem, przeprasam.

Niemniej, to żart, prawda?

 

Pozdrawiam,

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główne klapy podwozia przedniego (te duże, pod które chowają się koła) powinny być zamknięte.

To bardzo częsty błąd, niestety. Instrukcja może być tu nieprecyzyjna.

Nie warto się też sugerować współcześnie latającymi zabytkami.

 

Pozdrawiam,

Maciej

Można na fotkach z epoki zobaczyć wiele parkujących P-51 z tymi klapami w pozycji opuszczonej.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich zdjęć? A może według filmu który akurat pokazuje tę maszynę (FB382)?

 

 

Jest wokół litery ,,G" taki uskok, nie tylko na tym mustangu, ale i na PK-A też . Czyli wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich zdjęć? A może według filmu który akurat pokazuje tę maszynę (FB382)?

 

 

Jest wokół litery ,,G" taki uskok, nie tylko na tym mustangu, ale i na PK-A też . Czyli wszystko w porządku.

ImmIc76.jpg

Jaki uskok, krzywo namalowane pasy inwazyjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.