danielodziem Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 IN BOX początki pracy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cooper69 Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Będę podglądał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meser262 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Też będę zaglądał. Pozdrawiam Krzysztof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 blaszki własnej produkcji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuplo12 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Szybko Ci to idzie:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madeira Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Widzę, że Italeri nadal tkwi w swoim świecie jak chodzi o model Tygrysa... To tak ogólnie. A co do Twojej pracy, to znam tylko jedno zdjęcie, gdzie Tygrys MID miał filtry Feifel. Wersja MID standardowo nie posiadał tych filtrów, tak samo jak wyrzutni min typu S. Kolejny błąd to światła przednie. Wersja MID miała jedno światło -centralnie na przedniej płycie. Niepotrzebnie wkleiłeś drugie po lewej stronie dachu kadłuba. No i zadbaj trochę lepiej o obróbkę wycinanych części z ramek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek 80 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Zanim zagłębimy się w sprawy merytoryki proponuję zaszpachlować łączenie przedniej ściany pancerza z górną,tam gdzie siedzi kierowca,bo-moim zdaniem- po kiego grzyba bawić się blaszkami jak tu taka szpara... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Zanim zagłębimy się w sprawy merytoryki proponuję zaszpachlować łączenie przedniej ściany pancerza z górną,tam gdzie siedzi kierowca,bo-moim zdaniem- po kiego grzyba bawić się blaszkami jak tu taka szpara... dziura,dziureczka,dziursko zaszpachlowane. a czy w tym miejscu powinien być spaw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meser262 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 a czy w tym miejscu powinien być spaw? Tak płyta czołowa była tam spawana. Pozdrawiam Krzysztof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solaris7813 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Z jakiego materiału dorobiłeś osłony wydechów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Z jakiego materiału dorobiłeś osłony wydechów? Z materiału który nazywa się blaszka mosiężna (chyba) inaczej zwana elementem fototrawionym, który znajduje się w zestawie. A kolega od budowy niech uważnie przegląda instrukcje. PZdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artellos Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Podglądam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Z jakiego materiału dorobiłeś osłony wydechów? Z materiału który nazywa się blaszka mosiężna (chyba) inaczej zwana elementem fototrawionym, który znajduje się w zestawie. A kolega od budowy niech uważnie przegląda instrukcje. PZdr Czy coś jest źle? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Panowie czy cos poprawic przed podkładem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 wiem ze spaw przy przedniej płycie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSJ Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Nie wiem, jak można sobie wyobrazić te błotniki tak pogięte i to praktycznie wszystkie, jakby ktoś specjalnie nad tym pracował parę dni, albo jakby były z tektury. Zobaczyć taki efekt - raczej niemożliwe, jeśli się uwzględni ich konstrukcję - zagięcia, blacha ze 3 mm, wzmocnienia nawet i 5 - 6 mm. No, inwencja poszła ciut nie w tę stronę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madeira Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 W tym wątku uwagi merytoryczne są chyba strata czasu, bo autor i tak ma je gdzieś, więc po co się silić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seb Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 W tym wątku uwagi merytoryczne są chyba strata czasu, bo autor i tak ma je gdzieś, więc po co się silić. Nie przesadzaj, kolega jest młody i niedoświadczony. Gdyby chciał merytorycznie nie kupowałby Italeri. Pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek 80 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 A mi się wydaję że będzie z tego całkiem fajny Tygrys. Na Twoim miejscu poskubałbym trochę zimmerit i zrobił bym coś z przednimi i tylnymi błotnikami. Jeszcze jedno,używaj trochę więcej papieru ściernego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Nie wiem, jak można sobie wyobrazić te błotniki tak pogięte i to praktycznie wszystkie, jakby ktoś specjalnie nad tym pracował parę dni, albo jakby były z tektury. Zobaczyć taki efekt - raczej niemożliwe, jeśli się uwzględni ich konstrukcję - zagięcia, blacha ze 3 mm, wzmocnienia nawet i 5 - 6 mm. No, inwencja poszła ciut nie w tę stronę... tak można sobie to wyobrazić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 podkład prosto z puszki pokrycie zadowalające Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artellos Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Praca wre... Zobaczymy jak Ci przy gąskach pójdzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meser262 Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Kolego "danielodziem" wiem że "Kleisz dla zabawy" jak to sam napisałeś , ale trochę popraw drobne elementy. Do oszlifowania :trzonek łopaty ; trzonek młotka ; gaśnica ; rury do filtrów ; szekle przednie - widać przy nich nadlewki form. Zerknij też na inne elementy - po podkładzie nadlewki dobrze widoczne.Po kolorach będzie psuć odbiór oglądającemu. Do nawiercenia otwór w przednim MG 34 - lub zeszlifuj szew na przedzie lufy. tak można sobie to wyobrazić. Z tymi błotnikami Masz rację - takich fotek jest więcej, dużo więcej: http://nesvisti.ru/wp-content/uploads/2014/12/%D0%A2%D0%B8%D0%B3%D1%801-3-620x394.jpg http://www.kiwiveterans.co.nz/images/custom/interviews/ordinary_kiwis/first_german_tiger_tank_knocked_out_by_nz_tanks_during_ww2_italy_26_july_1944._da06424f.jpg http://mujweb.cz/ipro/stripky/vzpominky/images/007.jpg http://i39.photobucket.com/albums/e198/barkmann424/211a-1.jpg http://www.tiif.de/bilder/5032u3KFAufmacher%202.jpg http://www.scaleplasticandrail.com/kaboom/images/stories/canfora/czechterr/IMG_2887.jpg https://40.media.tumblr.com/e530c8c43e7f5250f09d3837f61f8f5e/tumblr_n2jue3iKuH1ssp4zpo1_500.jpg http://www.panzerwrecks.com/images/D/oldal_70.jpg Niektóre błotniki są jakby z papieru: http://images15.fotki.com/v792/photos/9/1475469/10158114/712phshp_Formaatwijzigen-vi.jpg http://i82.photobucket.com/albums/j255/PaulusII/PzVIEsPzAbt50142-11-24to43-02Tunisi.jpg http://www.worldwarphotos.info/wp-content/gallery/germany/tanks/tiger-tank/Tiger_I_tank_48.jpg Jeszcze na koniec chciałem zapytać jakie planujesz malowanie? Pozdrawiam Krzysztof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielodziem Posted May 10, 2015 Author Share Posted May 10, 2015 Malowanie w planie zimowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artellos Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Jak robota leci? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.