Skocz do zawartości

Pz. Kpfw. II ausf. F/G Tamiya 1:35


shakal84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zakładam warsztat ze starym klasykiem Tamiyi. W pancerce nie mam żadnego doświadczenia, więc miejcie to na uwadze. Model ten będzie bardziej treningowy, mimo wszystko chciałbym go zrobić z Wami ;) i wg Waszych rad. Jako że to model treningowy nie będe kupował żadnych dodatków lufy i blaszki itp. Panzera chce zrobić w kamuflażu pustynnym, i tu pierwsze pytanie czy ta farba na ostatnim zdjęciu może być Mr Hobby H79 ? Przy dobieraniu farby kierowałem się tą stronką ==> http://stugiii.com/germanvehiclecamouflage.html Model wszystkim pancerniakom dobrze znany, ale i tak zapodam pare fotek.

 

e56fa02fb42fbde6c9dbb7385f8b85ad.jpg

05ca1fb7e7c591ef724decc0e3d6382e.jpg

f762cbe197fa29fe5673ada5b9a09b5d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model treningowy, ale lufy to naprawdę paść. Te z RB nie są drogie i warto by było je zamontować. Inna kwestia to gąsienice - są do bani. Ale to już trochę większy koszt. W każdym razie lufy radziłbym wymienić. Udanej zabawy, ja przy swoim miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą można z tego modelu wiele wycisnąć.

 

Jeśli to będzie afrykaniec, to świetne pole do popisu z zadrapaniami i erozją pancerza.

 

Już wolę takie gęsi gumowe, niż odlewane jak osobne części z zakolami do montażu (nie ogniwkowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach