Jump to content

[Mały Walkaround] Freightliner FLD 120 Coca- Cola truck

Praetorian
 Share

Recommended Posts

Witam witam o zdrowie pytam!

Dzisiaj razem z kolegą NoblemEXC podjęliśmy spontaniczną decyzję (w zasadzie, to Oskar do mnie dołączył, jak "rozkminiłem" czy Fredek faktycznie tam stoi) aby pojechać na Bielany Wrocławskie i zobaczyć Coca-Cola Trucka.

a28f43e6c55bb281m.jpg58cb4e3113068fddm.jpgec16c3deb37b4413m.jpga523270ce80512f6m.jpg

acba80c1ad917d2am.jpga0e9411fc4ced713m.jpg2a7cb0641c22914em.jpg7c427095f6dd048dm.jpg

a579a451766e50a2m.jpg01e44996e7527f55m.jpg

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania

Też się zastanawiam janex z tym co napisał skyline przecież można napisać samo że jest bardzo ładne no ale....

A co do zestawu widziałem go na żywo wygląda rewelacyjnie może i w tym roku zobaczę kto wie

Pozdrawiam,eKrystian

• 4 weeks later...

Truckerek - To nie do końca chodzi o napięcie, a o pobór prądu. Nie znam się na tirach ale chyba nie jest problemem zrobienie przetwornicy z 24V (takie instalacje chyba są w tirach) na 230V - pytanie tylko ile akumlatory wytrzymają przy takim obciążeniu. Zresztą w takim olbrzymie jest sporo miejsca na dodatkowe akumlatory.

Pozdrawiam

Cala ta szopka chodzi na generatorze ktory jest zamontowany pod naczepa (jezeli dobrze pamietam - ale bankowo gdzies takowy brzeczal). W samej naczepie jest umieszczone "studio nagran" gdzie chetni mogli sobie zaspiewac i nagrac koledy... i dostac jakies koszulki czy inne "fajne" suweniry. Szczerze watpie czy tak oswietlony pojazd zostalby dopuszczony do ruchu... no chyba ze w reklamie TV

Pozdr.

Pawel

W Krakowie stał pod "Galerią Kazimierz" jakoś przed świętami później widziałem go na skrzyżowaniu oczywiście w dzień, na mnie niezrobił jakiegoś szczególnego wrażenia... Większe wrażenie zrobił Mack Vision na 13 TS w Krakowie...