daffy Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Mam ostatnio problem z aerografem H&S ultra. Chodzi prawdopodobnie o zepsuty (niewiem jak to nazwać aby się nie wygłupić) przycisk odchylany do tyłu tak aby można było malować. Problem jest taki że nalewam farbe i rozcieńczalnik do zbiorniczka,(kompresor jest wyłączony) kiedy jestem gotowy do malowania to włączam kompresor. I w tym momencie farba sama z aerografu wydmu:bip:e się tzn. bez naciśniecia przeze mnie przycisku do tyłu. Co może być uszkodzone? Gwarancja na tą ultre już mi się skończyła. Co robić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 To by znaczyło że powietrze leci przez zawór gdy spust nie jest wciśnięty. A to oznacza że prawdopodobnie zaworek nie odbija - rozkręć go i przesmaruj jakąś oliwką lub czymś w tym rodzaju i powinno działać bez problemu. Takie coś się zdarza, to nie jest uszkodzenie aerografu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Rozebrać? OK tylko boje się czy dam rade to spowrotem złożyć :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toled Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Budowa H&S jest prosta jak budowa cepa. Napewno dasz sobie radę;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 No rozebrałem. Ale jak zobaczyłem co jest w środku to szoking. Pełno pozostałości po farbie. Wrzuciłem na jakieś 2 godzinki wszystko do pojemnika z acetonem. Zobaczymy czy ruszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solo Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 No i masz odpowiedź. Musi ruszyć, bo Ultra jest aerografem nie tylko znakomitym do malowania, ale do tego odpornym na wszelką nieprawidłową obsługę. Tylko młot dwuręczny tutaj mógłby coś uszkodzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milczacy Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Jeśli malujesz akrylami to polecam moczenie w IPA. Aceton na dłuższą metę nie wpływa korzystnie na chrom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baas ArK Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Jeśli malujesz akrylami to polecam moczenie w IPA. Humbrolom też daje radę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Już po wszystkim. 1,5 godziny moczenia w acetonie, 5 minut składania i aerograf jak nowy. A przyczyną kłopotów był syf z pozostałości farby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karambolis8 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Moczenia w acetonie też by starczyło 5 minut - tak na przyszłość. Producent i dystrybutor nie stanowczo odradzają takie zabiegi, bo można zniszczyć chromową powłokę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted April 29, 2016 Author Share Posted April 29, 2016 Moczenia w acetonie też by starczyło 5 minut - tak na przyszłość. Producent i dystrybutor nie stanowczo odradzają takie zabiegi, bo można zniszczyć chromową powłokę. Wezme to pod uwage przy następnej takiej akcji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.