Headhunter88 Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Hej w moim 5-letnim aero pojawił się problem, z którym walczę już od 3-4 malowań i kilku rozkreceń wszystkich części i ich dokładnym myciu. Otóż po swobodnym puszczaniu spustu aerografu celem wstrzymania malowania wraca on do pozycji pierwotnej, ale farba i powietrze leci dalej. Czasem udaje się mechanizm "odwiesic" ale tylko na krótką metę bo po ponownym podaniu farby sytuacja się najczęściej powtarza. Po wyczyszczeniu i psikaniu samym rozpuszczalnikiem jest trochę lepiej, ale problem też występuje. Może ktoś by coś podpowiedzial? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enten Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 gumka w tylnej części mogła spuchnąć. Sprawdź "na sucho" tzn. wykręć dyszę oraz mocowanie igły. Igła w paluszki i sprawdzasz czy luźno się przesuwa przód/tył. Jeśli czujesz opór gumy to uszczelka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckyLUKE Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enten Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin M. Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Ja podejrzewam, że koledze chodzi o to, że puszczony spust powoli wraca "do pionu". Sprawdź uszczelkę pod tłoczkiem spustu, ona mogła spuchnąć, wtedy jest do wymiany. Po myciu daję tam krople oleju maszynowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TReS Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Ja podejrzewam, że koledze chodzi o to, że puszczony spust powoli wraca "do pionu". Sprawdź uszczelkę pod tłoczkiem spustu, ona mogła spuchnąć, wtedy jest do wymiany. Po myciu daję tam krople oleju maszynowego. To jest problem, spust powoli wraca, mialem podobny problem kiedys w Adlerze 7790, powod- po przeplukaniu woda, sprezynka ktora jest odpowiedzialna za powrot spustu troche zaszla nalotem, pomoglo zalanie kapka oleju, oraz przeszlifowanie bolca pod spustem papierem 1000, uszczelki byly okej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headhunter88 Posted February 12, 2017 Author Share Posted February 12, 2017 Dziękuję za pomoc, przesmarowanie bolca pod spustem takim olejem jak do drzwi dużo dało i na razie jest ok, ogólnie zapomniałem że kiedyś to miejsce już w ten sposób traktowalem ;) wogole przepraszam że rzadko odpisuje i mój projekt z Apache z Hobbybossa troszke siadł ale póki co za dużo mi przeszkadza w spokojnym uprawianiu hobby... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator jawkers Posted February 12, 2017 Super Moderator Share Posted February 12, 2017 Też do tej pory miałem ten problem. Tak jak radzicie, nałożyłem troszkę oliwy do maszyn i "spust" wraca jak należy. Aerograf jak nowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.