Headhunter88 Napisano 7 Lutego 2017 Share Napisano 7 Lutego 2017 Hej w moim 5-letnim aero pojawił się problem, z którym walczę już od 3-4 malowań i kilku rozkreceń wszystkich części i ich dokładnym myciu. Otóż po swobodnym puszczaniu spustu aerografu celem wstrzymania malowania wraca on do pozycji pierwotnej, ale farba i powietrze leci dalej. Czasem udaje się mechanizm "odwiesic" ale tylko na krótką metę bo po ponownym podaniu farby sytuacja się najczęściej powtarza. Po wyczyszczeniu i psikaniu samym rozpuszczalnikiem jest trochę lepiej, ale problem też występuje. Może ktoś by coś podpowiedzial? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enten Napisano 7 Lutego 2017 Share Napisano 7 Lutego 2017 gumka w tylnej części mogła spuchnąć. Sprawdź "na sucho" tzn. wykręć dyszę oraz mocowanie igły. Igła w paluszki i sprawdzasz czy luźno się przesuwa przód/tył. Jeśli czujesz opór gumy to uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luckyLUKE Napisano 7 Lutego 2017 Share Napisano 7 Lutego 2017 Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enten Napisano 7 Lutego 2017 Share Napisano 7 Lutego 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin M. Napisano 8 Lutego 2017 Share Napisano 8 Lutego 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Ja podejrzewam, że koledze chodzi o to, że puszczony spust powoli wraca "do pionu". Sprawdź uszczelkę pod tłoczkiem spustu, ona mogła spuchnąć, wtedy jest do wymiany. Po myciu daję tam krople oleju maszynowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TReS Napisano 8 Lutego 2017 Share Napisano 8 Lutego 2017 Nie panikuj, dysza nie plastelina Ja bym się zastanowił jakie szkody spowdowało swobodne puszczanie spustu. Ja podejrzewam, że koledze chodzi o to, że puszczony spust powoli wraca "do pionu". Sprawdź uszczelkę pod tłoczkiem spustu, ona mogła spuchnąć, wtedy jest do wymiany. Po myciu daję tam krople oleju maszynowego. To jest problem, spust powoli wraca, mialem podobny problem kiedys w Adlerze 7790, powod- po przeplukaniu woda, sprezynka ktora jest odpowiedzialna za powrot spustu troche zaszla nalotem, pomoglo zalanie kapka oleju, oraz przeszlifowanie bolca pod spustem papierem 1000, uszczelki byly okej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Headhunter88 Napisano 12 Lutego 2017 Autor Share Napisano 12 Lutego 2017 Dziękuję za pomoc, przesmarowanie bolca pod spustem takim olejem jak do drzwi dużo dało i na razie jest ok, ogólnie zapomniałem że kiedyś to miejsce już w ten sposób traktowalem ;) wogole przepraszam że rzadko odpisuje i mój projekt z Apache z Hobbybossa troszke siadł ale póki co za dużo mi przeszkadza w spokojnym uprawianiu hobby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 12 Lutego 2017 Super Moderator Share Napisano 12 Lutego 2017 Też do tej pory miałem ten problem. Tak jak radzicie, nałożyłem troszkę oliwy do maszyn i "spust" wraca jak należy. Aerograf jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.